L'avís d'Oriol Junqueras emès a Brussel·les la setmana passada d'aturar l'economia durant una setmana per forçar a l'Estat espanyol a permetre la consulta sobiranista ha tingut una picada d'ullet. Una complicitat important del món econòmic, la del líder d'UGT, Josep Maria Àlvarez.
En un dinar col·loqui organitzat per Moment Zero a Barcelona, Àlvarez no ha descartat aquesta opció -entesa com una mena de vaga general- però això sí ha advertit que "de moment, no està a l'agenda". De fet, Àlvarez ha posat molts exemples com els drets s'han anat guanyant amb la lluita com les vuit hores de jornada laboral.
Àlvarez ha insistit en el seu convenciment que una Catalunya independent romandria a la Unió Europea i que les pensions estarien del tot garantides. En qualsevol cas, el líder sindical ha augurat que el "procés acabarà bé tant sí com no".
Àlvarez fa costat a Junqueras amb la idea d'aturar l'economia
El líder de la UGT no descarta l'opció proposada a Brussel·les pel president d'ERC si Espanya no permet la consulta
ARA A PORTADA
Publicat el
18 de novembre de 2013 a
les 17:16
Et pot interessar
-
Política
Els convergents no han marxat mai
-
Política
Joan Ignasi Elena nega davant el jutge conèixer l'alcalde d'Altafulla investigat
-
Política
«Catalunya deu molt a Convergència»: Illa torna a reconèixer el llegat de Pujol
-
Política
ERC urgeix Sánchez a «fer neteja» al PSOE després de la condemna d'Àbalos
-
Política El jutge Peinado cita Begoña Gómez dimecres perquè lliuri el passaport
-
Política
«Illa és el Zapatero de la nostra època»: Alejandro Fernández escalfa motors de cara al congrés del PP
