L'Assemblea Nacional Catalana, Òmnium Cultural i la Plataforma ProSeleccions Catalanes han emès aquest vespre un comunicat en el que rebutgen la sanció per la xiulada a l'himne i al rei a la final de Copa del passat 30 de maig imposada per la Comissió Antiviolència.
Segons informen, consideren la sanció "un gravíssim atemptat contra la llibertat d'expressió dels aficionats de tots dos equips" i apunten que "no van tenir actituds violentes sinó que simplement van expressar les seves reivindicacions en forma de xiulada".
"La proposta de sanció és del tot injusta i forma part novament de l’estratègia del govern de l’estat espanyol per retallar els drets i les llibertats dels ciutadans i dels pobles que legítimament aspiren a un futur polític diferent", han expressat.
Per últim, asseguren posar-se "al costat i a disposició de les dues aficions, dels dos clubs i les entitats amenaçades per fer front comú en defensa de la llibertat d'expressió i d'opinió pública".
ANC, Òmnium i la Plataforma ProSeleccions rebutgen la sanció per la xiulada a l'himne
Consideren la proposta d'Antiviolència "un gravíssim atemptat contra la llibertat d'expressió"
ARA A PORTADA
Publicat el 28 de juliol de 2015 a les 19:56
Et pot interessar
-
Política Feijóo i Abascal es reuneixen al Congrés en plena incertesa sobre el futur de la legislatura
-
Política Illa no compareixerà la setmana que ve al ple sobre el cas Cerdán per motius d'agenda
-
Política Junts avisa que si hi ha un govern del PP no serà culpa seva, sinó de la «corrupció» del PSOE
-
Política «Laissez faire, laissez passer» fins que els convé
-
Política L'oficialitat del català torna a ajornar-se i es dirimirà durant la presidència danesa
-
Política Gir de guió en el cas Santos Cerdán: demana que s'emeti en directe la declaració al Suprem