Andrés Herzog, portaveu d'Unió Progrés i Democracia (UPyD), ha deixat aquest dissabte la direcció del partit, un mes després dels mals resultats obtinguts el 20-D: la formació es va quedar sense representació al Congrés. Herzog, advocat, liderava el partit des del passat juliol, quan va substituir Rosa Díez.
El partit ha comunicat la decisió de Herzog després de la reunió del consell de direcció, on s'ha acordat que Gorka Maneiro, fins ara portaveu adjunt de la formació i diputat al Parlament basc, agafarà el seu relleu.
"Estic segur que la forma de fer política d'UPyD és imprescindible, i encara més en l'actual situació política. Treballaré per recuperar la confiança dels ciutadans" ha assegurat Maneiro en un comunicat..
							
																					
																Andrés Herzog deixa la direcció d'UPyD després dels mals resultats del 20-D
L'advocat liderava el partit des del passat juliol, quan va substituir Rosa Díez | Gorka Maneiro agafa el relleu
ARA A PORTADA
- 
													El Suprem reclama a l'Audiència Nacional que investigui els pagaments en efectiu del PSOE a Ábalos Redacció  
- 
													
													
															  
- 
													
													
															  
- 
													L’Audiència Nacional ordena avaluar l’estat de salut de Jordi Pujol per valorar si pot participar en el judici Redacció  
- 
													Xocs singulars a Barcelona: BComú i ERC s'enganxen per l'habitatge, i PP i Junts, per la immigració David Cobo  
Publicat el 16 de gener de 2016 a les 19:27
																			
								Et pot interessar
- 
												 Política
												El PP compara Óscar Puente amb un primat: la ressaca de la compareixença de Sánchez al Senat Política
												El PP compara Óscar Puente amb un primat: la ressaca de la compareixença de Sánchez al Senat
- 
												 Política
												Jaume Giró, després del trencament Junts-PSOE: «Cal evitar el tacticisme i defugir la retòrica erma» Política
												Jaume Giró, després del trencament Junts-PSOE: «Cal evitar el tacticisme i defugir la retòrica erma»
- 
												 Política
												Aznar assegura que Pujol va prioritzar la immigració magribina per evitar la llatinoamericana Política
												Aznar assegura que Pujol va prioritzar la immigració magribina per evitar la llatinoamericana
- 
												 Política
												Junts denuncia que la Generalitat hagi contractat tecnologia xinesa per desplegar la fibra òptica pública Política
												Junts denuncia que la Generalitat hagi contractat tecnologia xinesa per desplegar la fibra òptica pública
- 
												 Política
												Punt i final al pacte Junts-PSOE: la militància avala la ruptura amb Sánchez Política
												Punt i final al pacte Junts-PSOE: la militància avala la ruptura amb Sánchez
- 
												 Política
												BComú exigeix a Collboni que prohibeixi ja les compres d'habitatge especulatives si vol pressupostos Política
												BComú exigeix a Collboni que prohibeixi ja les compres d'habitatge especulatives si vol pressupostos

 
															 
															 
															 
															 
															