El líder de la Plataforma per Catalunya, Josep Anglada, ha protagonitzat una baralla aquest diumenge al vespre a la plaça Major de Vic que ha acabat amb dos joves ingressats a l'Hospital General de Vic, segons informa El 9 Nou de paper en la seva edició d'aquest dilluns. Segons alguns testimonis presencials recollits per l'esmentat mitjà, el regidor de PxC hauria estat l'agressor.
D'altres testimonis recollits per Osona.com expliquen que Anglada i un grup format per una quinzena de seguidors es trobaven a la terrassa del bar La Plaça a les vuit de la tarda, on havien arribat feia més d'una hora, i havien ajuntat unes quantes taules. Anglada s'havia aixecat diverses vegades per saludar gent que passejava per la zona.
L'incident s'ha produït poc després que hagués acabat la jornada nacional de la PxC, celebrada enguany a la Bassa dels Hermanus de Vic.
- Veure galeria de fotos de l'acte de la PxC a Vic
- Més informació de l'acte de PxC
Anglada s'esbatussa amb dos joves a la plaça Major de Vic
Els afectats han estat traslladats a l'Hospital General
ARA A PORTADA
Publicat el
22 d’abril de 2012 a
les 22:45
Et pot interessar
-
Política
«L'esperit català no té fronteres»: Illa clou el viatge a Califòrnia posant Grifols com a exemple de no posar-se límits
-
Política
Missatges i riscos de la fotografia dels pressupostos
-
Política
Els catalans que manen a Silicon Valley
-
Política USTEC exigeix a ERC i Comuns que condicionin els pressupostos a les demandes dels docents
-
Política
15-M: de la revolta a la impotència política
-
Política
«Hem d'operar en l'economia amb les eines que tenim perquè si n'esperem més de Madrid serà molt lent»
