L'exdiputada de la CUP Anna Gabriel no ha assistit aquest dijous al vespre a Granollers a la presentació que s'ha fet d'August Gil Matamala. Al principi de tot hi ha la guerra, el llibre que ha escrit sobre aquest advocat amb el també exdiputat David Fernàndez.
La presència de Gabriel havia estat anunciada per l'organització, però al començar l'acte Fernàndez l'ha excusat dient que "està preparant la seva defensa" i ha ironitzat dient que "no està a Veneçuela", en referència a les publicacions que han fet aquest dijous diversos mitjans de Madrid sobre el seu parador.
Gabriel declararà al Tribunal Suprem el 21 de febrer juntament amb l'expresidenta de la CUP al Parlament, Mireia Boya, com a investigada en la causa contra el Govern.
Anna Gabriel no assisteix a la presentació del seu llibre a Granollers
L'exdiputada de la CUP ha escrit una obra sobre l'advocat August Gil Matamala juntament amb el també exdiputat David Fernàndez
ARA A PORTADA
-
El control català de la Zona Franca: un pas estratègic condicionat pel fangar de Madrid Lluís Girona Boffi
-
Els nous pressupostos preveuen 4.693 milions d'euros més de despesa fins al 2030 Bernat Surroca Albet
-
-
Un compte conjunt de Zapatero i la seva dona va rebre un milió i mig d'euros entre el 2020 i el 2025 Redacció
Publicat el
08 de febrer de 2018 a
les 22:02
Et pot interessar
-
Política
El Leviatan devora els seus creadors
-
Política Junts demana que el B1 de català sigui un requisit pel personal dels busos interurbans
-
Política
Junts aposta per Shakira i qüestiona al govern espanyol els «abusos d'Hisenda»
-
Política
Hora de complir
-
Política
Una empresa de l'entorn de Zapatero va pactar una comissió del 3% per la construcció del Hard Rock
-
Política La «prioritat nacional» de Vox només aconsegueix el suport del PP i l'abstenció d'Aliança al Parlament
