L'exdiputada de la CUP Anna Gabriel no ha assistit aquest dijous al vespre a Granollers a la presentació que s'ha fet d'August Gil Matamala. Al principi de tot hi ha la guerra, el llibre que ha escrit sobre aquest advocat amb el també exdiputat David Fernàndez.
La presència de Gabriel havia estat anunciada per l'organització, però al començar l'acte Fernàndez l'ha excusat dient que "està preparant la seva defensa" i ha ironitzat dient que "no està a Veneçuela", en referència a les publicacions que han fet aquest dijous diversos mitjans de Madrid sobre el seu parador.
Gabriel declararà al Tribunal Suprem el 21 de febrer juntament amb l'expresidenta de la CUP al Parlament, Mireia Boya, com a investigada en la causa contra el Govern.
Anna Gabriel no assisteix a la presentació del seu llibre a Granollers
L'exdiputada de la CUP ha escrit una obra sobre l'advocat August Gil Matamala juntament amb el també exdiputat David Fernàndez
ARA A PORTADA
Publicat el
08 de febrer de 2018 a
les 22:02
Et pot interessar
-
Política El PPC reclama «responsabilitats polítiques» a Illa pel cas mascaretes
-
Política
«L'esquerra potser no s'ha preocupat prou del que li passava a la gran majoria de la gent»
-
Política
On som dos anys després de les eleccions al Parlament?
-
Política
S'està desinflant l'extrema dreta populista?
-
Política
Els Comuns fan una crida a la «mobilització» per l'habitatge i garanteixen lluitar per recuperar la pròrroga de lloguers
-
Política
Junqueras reivindica l'habitatge, els salaris justos i el bon funcioncionament dels tranports públics
