L'alcalde de Cornellà de Llobregat, Antoni Balmón, ha fet en el míting celebrat a la seva ciutat la defensa més aferrissada de la celebració d'una consulta sobre el futur de Catalunya que s'ha pogut escoltar en aquesta campanya del PSC. A més de precisar que personalment està d'acord amb el “dret a escollir”, l'alcalde ha insistit que “en democràcia agafar un camí o un altre es decideix a les urnes”, i que “no s'ha de tenir por al que volem dir”, perquè és el moment “d'exercir com a ciutadà el meu dret a escollir en aquesta cruïlla cap a on vull anar”.
“Això -ha continuat Balmont- és el que defensem”, perquè “Espanya necessita un nou camí, una nova transició política, financera, econòmica i fins i tot mediàtica i els socialistes podem ajudar en aquest camí”. “Jo vull escollir el meu futur i el de les meves filles -ha continuat l'alcalde de Cornellà- i per això defensem un principi democràtic i a continuació diem que en aquesta cruïlla escollirem anar junts en una Espanya federal”.
“Jo vull ser independent dels poderosos, dels mercats, dels frívols i dels cínics, jo de qui vull ser independent és de Berlín i no de Madrid”, ha conclós Balmón.
L'èpica de Chacón
L'exministra Carme Chacón, per la seva banda, ha criticat durament “l'èpica independentista” tot assegurant que “l'èpica és una altra cosa, èpica es pagar dues vegades les medicines, èpica és el sacrifici de motles famílies”. A més, Chacón ha alertat que el programa de CiU “sembla una autèntica broma”, perquè “només els falta prometre que serem immortals” i ha recordat que “tots els mandataris de la UE ens diuen que l'aventura de CiU ens pot sortir molt cara”.
Antoni Balmón defensa el «dret a escollir»
Chacón ataca l'èpica independentista: “èpica és el sacrifici de moltes famílies”
ARA A PORTADA
Publicat el 19 de novembre de 2012 a les 20:22
Et pot interessar
-
Política
Petició inesperada de Javier Cercas a Pedro Sánchez: «Desclassifiqui tot el que hi hagi del 23-F»
-
Política
El Parlament pressiona perquè l'Estat publiqui les balances fiscals
-
Política
El PP exigeix a Sánchez demani perdó i convoqui eleccions després de la condemna al fiscal general
-
Política
La defensa de Pujol demana que no sigui jutjat a l'Audiència Nacional pel seu estat de salut
-
Política
El PSC es compromet a regular la compra especulativa d'habitatge
-
Política
Franco va morir el dia 19 de novembre i no el 20, segons dos metges que van tractar-lo
