Arcadi Espada s'apunta a l'homofòbia per desqualificar Rufián

El polèmic articulista també aprofita per carregar contra Iglesias arran de la compareixença d'Aznar al Congrés

Publicat el 18 de setembre de 2018 a les 19:33
L'articulista i fundador de Ciutadans Arcadi Espada s'ha apuntat a l'homofòbia per desqualificar el diputat d'ERC al Congrés Gabriel Rufián. En un article al seu blog al diari El Mundo, Espada repassa la compareixença aquest dimarts de l'expresident del govern espanyol José María Aznar i la seva topada amb el diputat republicà. A Rufián, considera Espada, se l'ha de contestar en seu parlamentàriadient-li: "La polla, mariconazo, cómo prefieres comérmela: de un golpe o por tiempos?".

L'article compara la batalla dialèctica d'Aznar i Rufián amb la d'Aznar i Iglesias. "Iglesias es beneficia d'actuar després que ho faci el gamberro Rufián. Les mentides són les mateixes però a Iglesias no li costa massa aparèixer a escena com el ponderat cap de la banda", escriu Espada. "Aznar s'ha equivocat amb Rufián", continua l'article. I és que, segons Espada, al diputat no se l'ha de contestar fins que "aprengui a no menjar-se els mocs".

Espada ja va ser notícia fa poques setmanes quan va ser enganxat i denunciat mentre feia pintades a l'Ametlla de Mar. Anava en grup i intentaven pintar de roig un llaç groc. En aquella ocasió, l'espanyolisme més abrandat va aplaudir l'acció del polèmic escriptor.