La líder de Ciutadans, Inés Arrimadas, ha assenyalat que el seu partit respecta "els resultats de les eleccions, les lleis democràtiques i les resolucions dels tribunals", així com "totes les votacions legals que es facin a les cambres institucionals". D'aquesta manera, ha contestat la portaveu del Govern, Neus Munté, que ha dit que a diferència de Ciutadans, el Govern sí que respectaria el resultat d'un referèndum en què guanyés el "no" "perquè això és el que han de fer tots els demòcrates". Arrimadas també ha demanat a Puigdemont que no vengui fum amb el referèndum.
Tal com havia dit aquest matí Catalunya Radio, Inés Arrimadas ha reiterat des de la Garriga (el Vallès Oriental) que les eleccions catalanes serveixen per formar govern i formar un parlament, però no per declarar la independència. En aquest sentit, ha emplaçat la portaveu Munté a tornar a escoltar l'entrevista "perquè jo no he parlat en cap moment de referèndum".
La cap de l'oposició, d’altra banda, ha afegit que tant Munté com Puigdemont hauran de "demanar perdó per haver fet perdre tant de temps als catalans". Ha demanat a Puigdemont que "sigui realista" perquè "ell sap que no podrà complir això que diu que farà l'any vinent" en referència al referèndum pactat amb l'Estat o les eleccions constituents. Per això, l'ha emplaçat a "no vendre fum". Arrimadas ha fet aquestes declaracions després de reunir-se amb l'Associació Autisme La Garriga.
Arrimadas, a Munté: «C's respecta els resultats de les eleccions i les resolucions dels tribunals»
La líder de l'oposició demana a Puigdemont que "no vengui fum" amb el referèndum
ARA A PORTADA
Publicat el
13 de setembre de 2016 a
les 18:25
Et pot interessar
-
Política
El Govern s'enroca en l'acord amb CCOO i UGT i demana «principi de realitat» als mestres
-
Política La manifestació unitària arriba a la plaça de Sant Jaume
-
Política
Parlon i Trapero compareixeran aquest dimecres al Parlament pel cas dels mossos infiltrats
-
Política
El «club del 3%» acorrala Jordi Pujol Ferrusola
-
Política
El Parlament no veu marge per denunciar el diputat de Vox que va insinuar que deportaria Najat Driouech
-
Política Junts aprofita les crisis del Govern per enfortir el seu paper d'«alternativa»
