Inés Arrimadas i Mariano Rajoy han competit avui a la mateixa plaça, en actes dels seus respectius partits a Lleida. El president espanyol ha fet una crida a votar el PP perquè, ha dit, és l'únic "vot útil". Aquesta tarda, la candidata de Ciutadans li ha replicat des de Barcelona, dient que ella és l'única constitucionalista que està en condicions de guanyar aquestes eleccions.
Cs competeix alhora amb el PSC i el PP, i sovint el discurs sembla intercanviable amb el dels populars. Si avui el presidenciable del PP Xavier García Albiol ha dit que cal millorar el sistema de finançament, Arrimadas ha criticat aquesta tarda que "ni el PP ni el PSOE han volgut resoldre el problema de finançament de els comunitats autònomes". Ha dit que cal un nou model i ha citat l'alemany com un possible referent.
Aquesta tarda, la candidata de Cs ha inaugurat un "Espai Ciutadà", una carpa inflable situada a la plaça d'Universitat de Barcelona que vol ser un mitjà perquè la gent pugui conèixer el projecte polític de Ciutadans i que es podrà visitar fins al 19 de desembre.
Arrimadas replica a Rajoy que només ella pot guanyar
La líder de Ciutadans respon al president espanyol, que avui ha dit a Lleida que l'únic vot útil és el PP
- Joan Carles I, en una foto d'arxiu -
- Europa Press
ARA A PORTADA
-
Parlon i Trapero es disculpen per la infiltració: «Ha estat una decisió operativa mal plantejada» Bernat Surroca Albet
-
Els sindicats, descontents amb les explicacions de Parlon i Trapero: «No és un error, és una decisió política» Gerard Mira
-
«Mai s'havia invertit tant en educació»: Illa no es mou davant la vaga de mestres Pep Martí i Vallverdú
-
Florentino continua submergit en el seu esperpent: les frases més destacades de l’entrevista amb Pedrerol Víctor Rodrigo
-
«Busquem la col·laboració, no la confrontació»: Illa es contraposa a Ayuso des de Silicon Valley Pep Martí i Vallverdú
Publicat el
08 de desembre de 2017 a
les 20:29
Actualitzat el
08 de desembre de 2017 a les
20:45
Et pot interessar
-
Política
Collboni proposa aplicar l'any que ve la pujada de la taxa al creuerista d'escala
-
Política
Illa se cita amb el talent català a Silicon Valley
-
Política
El Congrés expulsa temporalment els agitadors Vito Quiles i Bertrand Ndongo
-
Política
Junts urgeix el PSOE a aplicar deduccions fiscals per arribar a acords en habitatge
-
Política
La defensa dels Pujol tanca files i diu que no s'ha demostrat corrupció amb els diners de la família
-
Política
Pinça del PP, el PSOE i Vox al Senat per descartar un salari mínim català
