[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=8QUO6QILH5E[/youtube]
Elsa Artadi, número dos de Junts per Catalunya (JxCat) a les eleccions municipals a Barcelona, ha assegurat en una entrevista difosa aquest divendres per la ràdio francòfona Equinox que Ernest Maragall, cap de cartell d'ERC, "ja treballava a l'Ajuntament l'any 1965", i ha apuntat que en aquell moment els seus pares "no estaven ni casats".
Artadi, a banda, ha apuntat que Maragall té 76 anys, una dada que considera "una obvietat", i ha destacat que ell mateix deu ser "conscient de les seves limitacions". "Clarament no es l'opció de futur de la ciutat de lideratge, futur i energia", reflexiona la número dos de Joaquim Forn en la mateixa entrevista.
"El canvi no passa per Ada Colau, el canvi i la visió de futur no passen per Maragall, que està abonat a les receptes dels anys vuitanta", ha destacat la dirigent independentista, que aquest matí ha demanat al cap de cartell d'ERC que no governi amb l'actual alcaldessa i candidata a la reelecció.
Artadi: «Maragall treballa a l'Ajuntament des del 1965, els meus pares no estaven ni casats»
La número dos de JxCat, en una entrevista a la ràdio francesa Equinox, assegura que el candidat d'ERC és "conscient de les seves limitacions" arran de l'edat

- Elsa Artadi, número dos de JxCat a les eleccions municipals a Barcelona | Junts per Catalunya -
- | Junts per Catalunya
Ara a portada
Publicat el 10 de maig de 2019 a les 20:05
Actualitzat el 10 de maig de 2019 a les 20:08
Et pot interessar
-
Política El PP català assumeix que no hi haurà congrés fins a les properes eleccions espanyoles
-
Política L’extreballador d’ERC esquitxat pel cas dels cartells, repescat com a assessor de la Diputació de Barcelona
-
Política Tot el que revela la declaració de guerra inèdita de Llarena
-
Política Sánchez posa un ou a cada cistella en la guerra aranzelària