El president en funcions recomana "paciència, perseverança i determinació" perquè "les sortides es poden trobar" en situacions "d'altíssima complexitat" política a Catalunya i a Espanya el president de la Generalitat en funcions, Artur Mas, ha demanat que "no s'identifiqui el pacte i la cessió que comporta com una humiliació; en paraules col·loquials, com una abaixada de pantalons; no és això, val per Catalunya i val per Espanya per gestionar moments d'altíssima complexitat" política al país i "ara també" a l'Estat.
En un acte de Foment del Treball i davant del ministre d'Afers Exteriors, José Manuel García-Margallo, Mas ho ha reclamat per escoltar les urnes "a tot arreu". En aquest sentit, Mas ha recomanat "paciència, perseverança i determinació perquè les sortides es poden trobar" i ha bromejat amb el ministre que tots dos comparteixen almenys que ostenten el càrrec en funcions. Al seu torn, García-Margallo ha defensat que els ponts estan "fets malbé" però no "trencats".
Gay de Montellà, ‘’molt preocupat’’ per les dificultats d’acordar governs ‘’estables i forts’’
El risc de recessió s’ha allunyat ‘’i l’economia tira’’, però, persisteixen ‘’importants desequilibris’’ com ‘’sobretot una continuada inestabilitat política i institucional a Catalunya, Espanya i Europa’’, ha advertit Joaquim Gay de Montellà, president de Foment, en el transcurs del seu discurs davant el president Artur Mas, i el ministre d’Afers Exteriors, José Manuel García Margallo. Gay de Montellà s’ha mostrat ‘’molt preocupat’’ per la incertesa política i els ‘’dubtes sobre les possibilitats reals de les formacions polítiques per tancar acords i formar governs estables i forts’’ a Espanya i Catalunya’’, que pot posar en perill l’agenda reformista assumida amb ‘’grans sacrificis’’ de la població.
Artur Mas: «Que no s'identifiqui el pacte com una abaixada de pantalons»
Recomana "paciència, perseverança i determinació" perquè "les sortides es poden trobar" en situacions "d'altíssima complexitat" a Catalunya i a Espanya | Gay de Montellà, ‘’molt preocupat’’ per les dificultats d’acordar governs ‘’estables i forts’’
Ara a portada
Publicat el 22 de desembre de 2015 a les 22:55
Et pot interessar
-
Política Sánchez convoca el consell de seguretat nacional per l'apagada elèctrica
-
Política Salvador Illa reuneix el comitè de crisi per l'apagada elèctrica
-
Política El PSC celebra l'acord pel suplement de crèdit i reivindica la relació «estable i fluïda» amb ERC
-
Política ERC subratlla la «unitat» a Barcelona després de la victòria dels crítics amb Junqueras