L'expresident del govern espanyol José María Aznar ha fet aquest dimecres una crida a concentrar el vot de centre dreta en la formació que dirigeix Pablo Casado: "Des de la meva autoritat moral, la meva història, la que se'm reconegui, des dels meus anys i la meva experiència com a president, apel·lo a la responsabilitat del votant de centre dreta perquè voti el PP i res més que al PP".
Així, ha advertit que la fragmentació en aquest espai "divideix" i posa en perill el resultat electoral, i ha incidit que "quan es fan algunes propostes cal mirar bé el que es diu" i que "no es tracta de repartir armes a ningú, es tracta d'unir vots en favor d'Espanya".
L'expresident espanyol, que ha presumit de la seva fama de "parlar amb claredat", ha assegurat que a ell, que ha estat "en gran manera protagonista de la història", mirant-li a la cara, ningú li pot parlar d'una "derechita covarda" perquè no li aguantaria la mirada.
Aznar ha reconegut que en el moment actual l'espai del centre a l'esquerra política té un avantatge, que és que "s'està concentrant el seu vot en el PSOE mentre els podemitaschavistes es van esfondrant".
Ha advertit que "quan un va unit a les eleccions té moltíssimes possibilitats de guanyar-les, quan un va dividit té moltíssimes possibilitats de perdre-les". "O concentrem l'esforç i els vots en el PP o correm el risc no solament de no guanyar les eleccions, sinó que se'ns en vagin la Transició, la Constitució i la continuïtat històrica d'Espanya especialment", ha alertat.
Aznar, al rescat de Casado i contra Vox
Política
"No es tracta de repartir armes, es tracta d'unir vots", ha pregonat l'expresident espanyol
ARA A PORTADA
-
Energia Els opositors al pla de renovables amenacen amb la via judicial si no es retira Arnau Urgell i Vidal
-
-
Política Snooker | Dos anys de Salvador Illa: unir i servir no era tan fàcil Ferran Casas i Manresa | Bernat Surroca Albet
-
Política Com s'ho haurà de fer Salvador Illa si el PP i Vox arriben a la Moncloa? Bernat Surroca Albet
Publicat el
27 de març de 2019 a
les 22:14
Et pot interessar
-
Política
El Marroc reclama a Espanya el retorn dels menors no acompanyats que hi ha a l'Estat
-
Política
Amplíssima majoria del PP i Vox al Congrés, segons una enquesta de «El Español»
-
Política
El PP es desmarca de Vox i anirà a la Comissió Sectorial d'Infància per tractar la situació dels menors a Ceuta
-
Política
David Madí defensa pactar amb Aliança Catalana: «Pot funcionar»
-
Política
«Catalunya no és un sol poble»
-
Política
Puigdemont revela imatges inèdites del seu retorn fugaç a Catalunya
