L'Ajuntament de Balaguer ha penjat l'estelada al balcó del consistori. L'equip de govern municipal ha pres aquesta decisió després que el ple del mes de gener aprovés una moció de la CUP que va ser avalada per ERC i CiU.
La moció trenca la unitat de vot del govern municipal
Per la seva banda, PSC (3) i C's (1) van votar en contra de la moció presentada. Aquesta votació va suposar el trencament de la unitat del govern municipal, format per ERC i PSC. El primer tinent d'alcalde, el socialista Carlos Garcia, va lamentar que es tirés endavant aquesta proposta alhora que va recordar que la bandera que agermana tots els ciutadans de la capital de la Noguera és la senyera.
Balaguer penja l'estelada al balcó de l'Ajuntament amb un equip de govern dividit
El govern d'ERC i PSC dóna compliment a la moció de la CUP aprovada en sessió plenària
ARA A PORTADA
Publicat el 24 de març de 2016 a les 20:10
Et pot interessar
-
Política Albiol: «Molts llatinoamericans tenen costum de fer festes a la platja, però no és acceptable»
-
Política Mas es querella contra Fernández Díaz, Cospedal i l'empresa israeliana NSO per l'operació Catalunya i l'espionatge amb Pegasus
-
Política El Govern anuncia un primer paquet d'ajudes per combatre els aranzels de Trump
-
Política El Consorci per a la Normalització Lingüística defensa que hi ha «més interès que mai» en aprendre català
-
Política Sánchez acusa el PP d'utilitzar un «delicte» com la filtració dels WhatsApp per intentar tombar-lo
-
Política Pallach i Trias Fargas per interpretar el present