L'alcalde d'Ullastrell, el republicà Joan Ballbè, ha manifestat que a hores d'ara desconeix quina és la identitat de la senyora que ha confessat haver insultat, que no colpejat, a Pere Navarro en el marc d'una comunió a la catedral de Terrassa. Segons ha pogut saber NacióDigital, la dona de 63 anys resideix al municipi veí de la capital vallesana.
Ballbè ha confessat que "oficialment ningú m'ha confirmat res, però en el cas que realment sigui una vilatana nostre, vull deixar clar que en cap cas ens agrada el que ha fet". L'alcalde ha afegit que "és més, estic encuriosit per saber qui és, perquè m'agradaria parlar amb ella i explicar-li que aquestes no són maneres de fer les coses" i ha sentenciat "la nostra relació amb el PSC és d'entesa excepcional, ja que governem plegats, i no volem que aquest fet creï cap tipus d'incomoditat".
Ballbè, alcalde d'Ullastrell: «Vull parlar amb l'agressora de Navarro»
El dirigent del petit municipi afirma que desconeix la identitat de la senyora que ha confessat haver insultat el líder socialista
ARA A PORTADA
Publicat el 13 de maig de 2014 a les 19:10
Et pot interessar
-
Política
Illa reivindica la democràcia 50 anys després de la mort de Franco: “Cal defensar-la i exercir-la cada dia”
-
Política
La fi del cagaelàstics
-
Política
L'esquerra plurinacional intenta fixar per llei que el català sigui requisit a la justícia
-
Política
Els pressupostos de Barcelona tornen a complicar-se: BComú demana temps, Collboni manté l'accelerador
-
Política
De la Fundació José Antonio a la Blas Piñar: les associacions franquistes que continuen operant
-
Política
La Fiscalia demana 24 anys de presó per a Ábalos per corrupció
