El paper d'un delegat o delegada del govern espanyol a Catalunya no s'acabava d'entendre del tot. En els darrers temps n'hi ha hagut que han passat totalment desapercebuts, no fos cosa que algú s'adonés que la delegació hauria d'anar la primera a la llista d'institucions prescindibles que en temps de crisi haurien de ser suprimides per tal d'estalviar. I de cop i volta, en tenim una que surt als mitjans dia sí, dia també i li dóna tot el sentit.
Gràcies a Maria de los Llanos de Luna ja tornem a tenir clar per a que serveix la delegació del govern espanyol, serveix per a recordar-nos que formem part d'Espanya i que no ens hem de portar malament i hem de comportar-nos com a autèntics espanyols. Ep, i amb un somriure.
La delegada del govern espanyol s'ha convertit de la nit al dia en la màxima representant del nacionalisme espanyol a Catalunya i és per això que ha engegat una campanya que té com a finalitat que tots i cadascun dels habitants d'aquest país sapiguem quin paper ens pertoca jugar. Amb aquest panorama de banderes espanyoles al vent ja ens ha quedat clar que, pel que fa a obsessió identitària, tenim una competència difícil de superar.
ARA A PORTADA
-
-
Sèries i pel·lis La vida, obra i assassinat de Lorca a sèries i pel·lícules: quines són les millors? Víctor Rodrigo
-
Societat Fal·lera a edificis de Barcelona per prohibir-hi els pisos turístics: l'Ajuntament augmenta els ajuts previstos David Cobo
-
Societat Els treballadors en vaga a l'aeroport del Prat no afluixen: «No és un caprici» Gerard Mira / Agències
-
Publicat el
10 de març de 2012 a
les 22:59
Et pot interessar
-
Política El Govern agilitza l'atenció ciutadana per «apropar» els serveis públics
-
Política
Junts torna a reclamar les competències d’immigració: «Quan a Ceuta s’esternuda, Catalunya es constipa»
-
Política
Dos anys de president Illa
-
Política
El govern espanyol reforça l'acollida de migrants i evita el xoc amb el govern de Ceuta
-
Política
El president de Ceuta llança un ultimàtum a Pedro Sánchez per la crisi migratòria
-
Política
Illa defensa la «democràcia» davant «l'odi i la barbàrie» en l'aniversari del 17-A
