El paper d'un delegat o delegada del govern espanyol a Catalunya no s'acabava d'entendre del tot. En els darrers temps n'hi ha hagut que han passat totalment desapercebuts, no fos cosa que algú s'adonés que la delegació hauria d'anar la primera a la llista d'institucions prescindibles que en temps de crisi haurien de ser suprimides per tal d'estalviar. I de cop i volta, en tenim una que surt als mitjans dia sí, dia també i li dóna tot el sentit.
Gràcies a Maria de los Llanos de Luna ja tornem a tenir clar per a que serveix la delegació del govern espanyol, serveix per a recordar-nos que formem part d'Espanya i que no ens hem de portar malament i hem de comportar-nos com a autèntics espanyols. Ep, i amb un somriure.
La delegada del govern espanyol s'ha convertit de la nit al dia en la màxima representant del nacionalisme espanyol a Catalunya i és per això que ha engegat una campanya que té com a finalitat que tots i cadascun dels habitants d'aquest país sapiguem quin paper ens pertoca jugar. Amb aquest panorama de banderes espanyoles al vent ja ens ha quedat clar que, pel que fa a obsessió identitària, tenim una competència difícil de superar.
ARA A PORTADA
-
Punt i final al pacte Junts-PSOE: la militància avala la ruptura amb Sánchez Oriol March | Bernat Surroca Albet
-
Jaume Giró, després del trencament Junts-PSOE: «Cal evitar el tacticisme i defugir la retòrica erma» Oriol March
-
ERC, davant del «trencament» de Puigdemont amb Sánchez: entre l'escepticisme i el compromís amb la negociació Bernat Surroca Albet
-
Sánchez admet cobraments en efectiu, però sempre «dins de la legalitat»: «El finançament del PSOE és net» Bernat Surroca Albet
-
Mazón anuncia una compareixença per la dana i diu que «es fa càrrec» dels insults dels familiars de les víctimes Natàlia Pinyol
Publicat el 10 de març de 2012 a les 22:59
Et pot interessar
-
Política
Aznar assegura que Pujol va prioritzar la immigració magribina per evitar la llatinoamericana
-
Política
Junts denuncia que la Generalitat hagi contractat tecnologia xinesa per desplegar la fibra òptica pública
-
Política
BComú exigeix a Collboni que prohibeixi ja les compres d'habitatge especulatives si vol pressupostos
-
Política
I Esquerra, què?
-
Política
Junts avala la llei de Sánchez que obliga les grans empreses a respondre en català
-
Política
Al PP se li acumulen les desgràcies
