La Fundació Barcelona Comerç ha condemnat les destrosses que alguns manifestants contra l'operació Pandora van provocar dissabte en diversos locals del carrer Gran de Gràcia, i els han exigit "respecte".
"La Fundació reconeix i respecta el dret a la manifestació, i és per això que demana el mateix reconeixement i respecte pels comerciants, la seva activitat i els seus negocis", ha asseverat aquest diumenge en un comunicat.
Diversos dels manifestants, que van participar la tarda de dissabte en una marxa en defensa dels set presos detinguts en l'operació Pandora com a presumptes membres d'un grup terrorista anarquista, van trencar els vidres de diversos establiments, van realitzar pintades i van forçar la marxa dels clients.
La fundació ha lamentat que les destrosses han representat una "pèrdua important de vendes als comerciants de la zona", que han hagut de reparar els aparadors per preservar la seguretat dels seus negocis i dels vianants.
Ha exigit que "no es tornin a repetir els esdeveniments vandàlics com aquests", i ha traslladat el suport de tots els eixos comercials de la ciutat al de Gran de Gràcia.
Barcelona Comerç condemna les destrosses dels manifestants
"La fundació reconeix i respecta el dret a la manifestació, i és per això que demana el mateix reconeixement i respecte pels comerciants", ha asseverat en un comunicat
ARA A PORTADA
Publicat el
28 de desembre de 2014 a
les 16:02
Et pot interessar
-
Política
L'extrema dreta guanya a Elna, Ribesaltes i Cànoes i confirma la seva força a la Catalunya Nord
-
Política
Sánchez exigeix reobrir l'estret d'Ormuz i preservar totes les centrals d'energia de l'Orient Mitjà
-
Política
Les eleccions més descafeïnades a l'ANC: sense sector crític i amb la incògnita de Lluís Llach
-
Política Els Comuns veuen «benvingudes» les demandes d'ERC de noves competències
-
Política ERC només ha rebutjat una vegada els pressupostos d'un president que ha investit
-
Política
Illa i Junqueras, dos rivals condemnats a entendre's
