“El 23 de juny és la revetlla però nosaltres la celebrarem tot el mes”. Amb aquesta ironia un dels diputats més veterans del Parlament ensenyava el paper imprès amb els compareixents aprovats aquesta setmana a la comissió Pujol que haurien de venir el mes de juny.
Segons aquesta llista, haurien de passar per la comissió sobre el Frau i la Corrupció noms que omplen a vessar els mitjans de comunicació tant polítics com socials. Així, l'extresorer del PP, Luis Bárcenas, ara de vancances a la Val d'Aran; l'eurodiputat de Ciutadans, Javier Nart; els germans Paco i Manuel Bustos, o Cristobal Montoro, encapçalen una llista de 19 compareixents de tots els colors polítics i ambits socials.
A més d'aquests noms, la Comissió també va aprovar l'ex-alcalde de Santa Coloma de Gramanet, Bartomeu Muñoz; l'ex-conseller Macià Alavedra; l'ex-número dos del PSC, Daniel Fernàndez; l'ex-mà dreta de Jordi Pujol, Lluís Prenafeta, o l'ex-home fort dels socialistes Luis Garcia, alies “Luigi”. A la llista també s'incorporen l'ex-regidora i lluitadora contra la corrupció a la ciutat de Barcelona, Itziar González o Herve Falciani.
Aquest dilluns, els Pujol
A més, aquesta setmana la comissió s'estrenarà amb un veritable plat fort: l'expresident Jordi Pujol, la seva muller, Marta Ferrusola i el seu fill, Jordi Pujol Ferrusola.
Bárcenas i Nart, els convidats estrella a la comissió Pujol per aquest estiu
El Parlament amplia la llista dels compareixents que hauran de venir el mes de juny | La família de l'expresident començarà demà les seves compareixences
ARA A PORTADA
Publicat el 22 de febrer de 2015 a les 21:30
Et pot interessar
-
Política El PP celebra el nou ajornament en l’oficialitat del català: «Europa no paga xantatges»
-
Política Collboni envia una carta a 31 alcaldes europeus per demanar-los el suport amb l'oficialitat del català a la UE
-
Política Espanya persisteix per fer caure el mur contra l'oficialitat del català a Europa
-
Política El Parlament denuncia la desinversió de l'Estat en infraestructures i els socis d'Illa critiquen l'ampliació del Prat
-
Política La progressista Ana Ferrer s'aparta de la cursa per la presidència de la sala penal del Suprem i deixa via lliure al candidat conservador
-
Política Puigdemont demana al TC que suspengui l'ordre de detenció de Llarena