El president del PDECat, David Bonvehí, ha refermat aquest dimecres el no als pressupostos de Pedro Sánchez poques hores després que els nacionalistes confirmessin el vot afirmatiu al sostre de despesa proposat pel govern espanyol al Congrés dels Diputats. Malgrat això, Bonvehí ha reivindicat la necessitat de "fer política" a Madrid, en referència a possibles votacions que tinguin a veure amb el benestar de la ciutadania.
"Us dic amb la mateixa contundència que seguirem fent política", ha recalcat el dirigent nacionalista. El missatge de Bonvehí arriba un dia abans de la reunió entre Quim Torra i Sánchez al Palau de Pedralbes, i dos dies abans de la trobada del consell de ministres.
La batalla de Barcelona
El president del PDEcat ha anunciat aquest dimecres al vespre que la candidata de la formació a Barcelona, Neus Munté, farà una proposta unitària a la capital catalana "en els propers dies". "Som els de la unitat ben entesa. La unitat és real quan la gent és generosa. La unitat a Barcelona es diu Neus Munté", ha assegurat Bonvehí en el transcurs del sopar groc del PDECat a la capital catalana. L'exconsellera de la Presidència, present a la trobada, va ser escollida a través de primàries.
"Estem disposats a que el nostre partit sumi, però mai a costa de desaparèixer", ha destacat el dirigent nacionalista en un missatge dirigit en clau barcelonina però també nacional en un moment que s'ha de trobar l'encaix entre el PDECat i la Crida Nacional per la República que impulsen Carles Puigdemont, Torra i Jordi Sànchez.
Bonvehí referma el «no» als pressupostos de Sánchez però reclama «fer política» a Madrid
Política
El president del PDECat assegura que Neus Munté farà una proposta unitària a Barcelona "en els propers dies"
- David Bonvehí i Míriam Nogueras, en roda de premsa | PDECat -
- | PDECat
ARA A PORTADA
-
-
-
Societat Tito Álvarez escapa per poc d'un hotel esfondrat a Veneçuela: «He tornat a néixer» Natàlia Pinyol
-
Internacional La comunitat veneçolana a Barcelona s'organitza per enviar ajuda i posar-se en contacte amb els familiars Redacció
-
Internacional Un terratrèmol de magnitud 7,2 sacseja el Japó just després del doble sisme a Veneçuela Redacció
Publicat el
19 de desembre de 2018 a
les 23:25
Actualitzat el
19 de desembre de 2018 a les
23:28
Et pot interessar
-
Política
Neix Impuls Nacional, un moviment de joves per «refundar» l'esquerra independentista
-
Política
ERC, els Comuns i la CUP fan pinya en defensa de Cuba
-
Política Calama ordena investigar les filtracions sobre Zapatero i identificar-ne els responsables
-
Política El Congrés reclama a Sánchez una qüestió de confiança amb els vots del PP, Vox i Junts
-
Política
El Parlament tanca l'últim tràmit abans de l'aprovació definitiva dels pressupostos
-
Política
L'advocat de Cerdán admet que el PSOE el va contractar per analitzar causes judicials
