La lluita pels drets de les dones ha estat un dels leitmotivs de l'acte central de campanya del PSC a les eleccions europees, i Miguel Arias Cañete, el nom més utilitzat com a antítesi de les polítiques a favor de la igualtat de gènere.
Pere Navarro, Javi López, Elena Valenciano, Martin Schulz i fins i tot Manuel Valls han criticat les polítiques de la Unió Europea i d'Espanya respecte dels drets de les dones. La candidata del PP a les eleccions, Valenciano, ha demanat a Schulz que els "ajudi" des de la presidència de la Comissió Europea a "aprovar una llei perquè les dones guanyin el mateix salari per la mateixa feina que els homes" i a "lluitar contra la violència de gènere", a la qual cosa Schulz ha respost que es "compromet" a "tancar la bretxa salarial" i a "lluitar perquè les nostres mares i les nostres filles estiguin a resguard de la violència".
De la seva banda, Valls ha escombrat cap a casa i ha seguit promocionant la tasca del seu govern, interpel·lant Valenciano: "A França ens comprometem amb la igualtat de gènere, combatem el masclisme, el sexisme i defensem el dret de les dones a escollir sobre la seva maternitat, aquesta és la diferència entre les esquerres i les dretes". Ho ha dit, en un moment en què necessita més que mai establir les diferències amb els governs conservadors, després d'haver aprovat un pla d'ajust de 50.000 milions d'euros que ha posat els socialistes francesos en peu de guerra i que va ser criticat pel mateix Javi López en alguna ocasió.
Cañete, en boca de tots a l'acte central del PSC
El cap de llista del PP a les eleccions europees ha estat citat com l'antítesi de les polítiques socialistes cap a les dones
ARA A PORTADA
-
Alliberar 400 milions de barrils de petroli, la mesura per intentar evitar una nova crisi global Redacció
-
El govern espanyol usarà 12 dies de reserves de petroli per rebaixar els preus dels carburants Redacció
-
-
Escac al camp català: el conflicte al Pròxim Orient dispara els costos de producció Àlvar Llobet i Sotelo
-
Publicat el
21 de maig de 2014 a
les 21:35
Et pot interessar
-
Política El Govern referma el compromís «ineludible» amb el Hard Rock
-
Política
Sánchez vol tipificar el delicte d'«amplificació algorítmica» contra les xarxes socials
-
Política
Illa fa un «balanç positiu» del compliment amb ERC però esquiva l'IRPF
-
Política
El forat negre a les vies
-
Política
Coses del març (I)
-
Política
L'esperit de «concòrdia» d'Irla aplega Illa i Junqueras enmig del bloqueig dels pressupostos
