El Barça guanya la final de les estelades! pic.twitter.com/eA4WLAjuXv
— Carles Puigdemont (@KRLS) 22 de maig de 2016
ARA A PORTADA
Publicat el
22 de maig de 2016 a
les 22:08
El president de la Generalitat, Carles Puigdemont, ha estat dels primers de piular a Twitter sobre la victòria del Barça a la Copa del Rei. Amb la frase "El Barça guanya la final de les estelades", Puigdemont ha acompanyat una fotografia de l'estadi Vicente Calderón vist des de la llotja tan bon punt ha acabat el partit.
Escull Nació com la teva font preferida de Google
Et pot interessar
-
Política
El 15-M es va aixecar contra Zapatero
-
Política
«Els catalans no hem sabut utilitzar la cultura pop com els escocesos»
-
Política
Les guerres soterrades (i enquistades) del congrés del PP català
-
Política
L'Autoritat Aeroportuària: una sola veu catalana que no treu el control d'Aena sobre el Prat
-
Política El jutge Peinado retira el passaport a Begoña Gómez i l’envia a judici
-
Política
Les negatives que ha acumulat Aliança abans de triar Jordi Aragonès a Barcelona
