L'oferiment anunciat pel cap de files de Reagrupament, Joan Carretero, d'articular una coalició sobiranista amb Joan Laporta i Alfons López Tena té molla. Però el simbolisme noucentista que malaltíssament arrosseguem els catalans els podria fer perdre bous i esquelles.
L'estètica d'aplec que ens acompanya com a poble ens fa perdre de vista qui és l'enemic. L'ordre jurídic implacable d'Espanya.
Per registrar la llista d'un partit electoral el termini és de 20 dies. Si el que es registra és una coalició el termini són 10 dies. Si les eleccions, com tot indica, es convoquen el 30 d'agost per celebrar-se el 24 d'octubre, el dia 12 hauran fet tard.
Si realment volen unitat que es deixin d'aplecs i vagin per feina. Corren el perill que el gust per l'esplai els faci perdre l'oremus. Més val que recordin que Rubalcaba no és un minyó escolta.
ARA A PORTADA
Publicat el 31 de juliol de 2010 a les 22:23
Et pot interessar
-
Política
Junqueras refreda l'optimisme del Govern: «Sense acord per l'IRPF no hi ha negociació pressupostària»
-
Política
Illa reivindica el nou finançament per «millorar els serveis públics» en un moment de canvis «accelerats» al món
-
Política
Només hi ha dues Espanyes?
-
Política
Junqueras i Sánchez es van reunir dues vegades en secret abans de la cita pública de dijous passat
-
Política
El Govern espera que ERC aprovi els pressupostos sense tenir resolta la recaptació de l'IRPF
-
Política
Sánchez i Feijóo se citen per abordar polítiques de defensa en ple xoc pel finançament
