
Roda de premsa al saló d'un pis particular Foto: Jordi Palmer / Nació Digital
El mecanisme serà prou senzill. A través de les xarxes socials Facebook, Instagram i Twitter i del web oficial de la campanya es fa una crida a tota aquella gent que estigui disposada a acollir a casa seva els convidats. De fet, la crida es fa extensiva a tot tipus d'associacions, de tal manera que la campanya compta amb el suport explícit de la societat Catalana d'Entitats Corals, una entitat que utilitza els intercanvis de forma habitual, i amb l'objectiu de fer-ho extensiu a altres col·lectius.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=q_5BtX3OZ40[/youtube]
El Catalan Weekend, organitzat per Òmnium cultural amb el suport de l'Assemblea Nacional Catalana (ANC) i l'Associació de Municipis per la Independència (AMI) se celebrarà del 25 al 28 de juny i la intenció, tal i com ha explicat Quim torra, vicepresident d'Òmnium Cultural i responsable del projecte, és "buscar el prescriptor, el periodista, el parlamentari, l'opinador", amb la intenció que els convidats, un cop retornin als seus llocs d'origen, ajudin a difondre el missatge. De moment, la presidenta del Parlament, Núria de Gispert, ja s'ha compromès a convidar un homòleg seu.
La idea és oferir diverses activitats per donar a conèixer el país, la cultura, l'art, la gastronomia, l'arquitectura i la història, i per això mateix s'organitzarà un acte central, el dissabte 27 de juny, amb una festa popular a Barcelona.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=qe5pZRQMY8k[/youtube]