El president del PP, Pablo Casado, ha vinculat els llaços grocs de suport als presos polítics amb les estrelles jueves -les de David- amb les que els nazis marcaven els jueus durant el III Reich. "Abans marcaven amb estrelles grogues, ara marquen amb llaços grocs", ha dit referint-se als símbols en solidaritat amb els líders independentistes empresonats pel procés.
També ha comparat els autors de l'atac al cotxe del president del PPC, Alejandro Fernández, amb els nazis que marcaven els jueus. En un míting a Algeciras, Casado ha vinculat els llaços grocs amb les estrelles del mateix color amb què els feixistes alemanys marcaven els comerços jueus.
El líder dels populars ha tornat a demanar la il·legalització dels partits que, segons ell, "justifiquen la violència" i s'ha preguntat què hauria de passar més perquè el president del govern espanyol apliqui una altra vegada l'article 155. Ahir mateix va demanar la il·legalització d'Arran.
"La llei i la força de la legalitat"
"Per fer front als totalitaris que trenquen rodes, pinten cotxes i senyalen portals, només hi ha una via: la llei i la força de la legalitat", ha assegurat el líder del PP. "Sánchez sap que necessita els vots de Quim Torra, de Joan Tardà i dels enemics d'Espanya per estar uns dies més a la Moncloa, en el palau que tenen gràcies als vots vergonyants d'una moció de censura", ha reflexionat en veu alta.
Casado ha reiterat que s'estan conculcant drets i llibertats en una part d'Espanya i que la seva formació ho denunciarà allà on vagi i que no tolerarà "més cessions als que volen trencar el futur d'Espanya, creen divisió i permeten que li parteixin la cara a una persona per portar un llaç groc, que apallissin a policies en una manifestació o que facin un 'escratxe' a un jutge del Suprem".
Casado vincula els llaços grocs amb les estrelles amb les que els nazis marcaven els jueus
El president del PP compara els autors de l'atac al cotxe d'Alejandro Fernández amb els feixistes
ARA A PORTADA
-
Catalunya té identificades des del 2021 les línies de tren més vulnerables al canvi climàtic Arnau Urgell i Vidal
-
El Govern mira de capejar la crisi amb un «acord de país» per «refundar» Rodalies Lluís Girona Boffi | Bernat Surroca Albet
-
ERC demana a Paneque que el responsable de la nova Rodalies assumeixi també la gestió de Renfe Catalunya Bernat Surroca Albet
-
-
Denúncia a la Fiscalia per despeses indegudes d’Irene Pardo, dirigent del PP català Pep Martí i Vallverdú
Publicat el 18 de novembre de 2018 a les 16:30
Et pot interessar
-
Política
L'Agència Tributària de Catalunya incorporarà temporalment 152 treballadors per ajudar a fer la declaració de la renda
-
Política
Indignació davant de la seu de Junts pel vot que va fer caure l'escut social contra els desnonaments
-
Política
Esquerra Catalana dels Treballadors
-
Política
El Parlament valida la pròrroga pressupostària gràcies a PSC, ERC i Comuns
-
Política
Jordi Graupera impulsa un manifest amb més de 7.500 firmes per «fer fora» Renfe de Catalunya
-
Política
Els testimonis reiteren a l'Audiència Nacional que els negocis amb Pujol eren reals i legals
