El ministre d'Universitats, Manuel Castells, ha descartat repetir com a titular del Ministeri en el futur: "Segur que no". Ho ha dit en una entrevista amb el diari Ara en què ha assegurat que assumir aquest càrrec ha suposat "un gran esforç personal" i perdre la seva "llibertat".
"Però em va semblar que després de tota una vida criticant la universitat espanyola em donaven l'oportunitat de canviar alguna cosa", ha argumentat. Castells és ministre a proposta d'En Comú Podem.
Preguntat pel debat sobre la llengua a les aules, ha advertit que "fixar massa les quotes" pot "dificultar la solució social del problema". Per a Castells, "la immersió lingüística ha funcionat bé a tots els nivells", tot i que "s'ha polititzat fins a l'extrem". "Ara bé, les decisions dels tribunals s’han d’assumir", ha assenyalat.
Castells descarta repetir com a ministre
El titular d'Universitats avisa que les quotes lingüístiques "poden dificultar la solució social del problema"
ARA A PORTADA
-
Jordi Pujol, el llegat (i V): Madrid, font de poder i de disputes Ferran Casas i Manresa | Oriol March
-
«A diferència de Pujol, Duran hauria estat encantat de ser ministre amb Aznar» Ferran Casas i Manresa | Oriol March
-
-
Jordi Pujol, el llegat (IV): què és el pujolisme i com es va construir? Ferran Casas i Manresa | Oriol March
-
«El pujolisme és el període més fèrtil de construcció d'estructures d'estat» Ferran Casas i Manresa | Oriol March
Publicat el 11 de desembre de 2021 a les 20:08
Et pot interessar
-
Política
Òscar Ordeig, el conseller de les tres crisis sanitàries que escolta els veterans
-
Política
Junqueras avisa que la Catalunya dels 10 milions és ara «impossible»
-
Política
El «Black Friday» de Sánchez amb Junts atia pugna entre PP i Vox
-
Política
Centenars de persones visiten el Parlament per la commemoració de la primera sessió de 1932
-
Política
Junqueras critica la Constitució i afirma que s'ha utilitzat «contra les ànsies de llibertat del nostre poble»
-
Política
Illa diu que la «millor» manera de defensar la Constitució és «no apropiar-se'n»
