El ministre d'Universitats, Manuel Castells, ha descartat repetir com a titular del Ministeri en el futur: "Segur que no". Ho ha dit en una entrevista amb el diari Ara en què ha assegurat que assumir aquest càrrec ha suposat "un gran esforç personal" i perdre la seva "llibertat".
"Però em va semblar que després de tota una vida criticant la universitat espanyola em donaven l'oportunitat de canviar alguna cosa", ha argumentat. Castells és ministre a proposta d'En Comú Podem.
Preguntat pel debat sobre la llengua a les aules, ha advertit que "fixar massa les quotes" pot "dificultar la solució social del problema". Per a Castells, "la immersió lingüística ha funcionat bé a tots els nivells", tot i que "s'ha polititzat fins a l'extrem". "Ara bé, les decisions dels tribunals s’han d’assumir", ha assenyalat.
Castells descarta repetir com a ministre
El titular d'Universitats avisa que les quotes lingüístiques "poden dificultar la solució social del problema"
Publicat el 11 de desembre de 2021 a les 20:08
Et pot interessar
-
Política Pablo Iglesias tanca la Taberna Garibaldi: «Trobarem un lloc més cèntric i gran»
-
Política Parlon s'encara amb Junts i defensa el dispositiu dels Mossos a Montserrat: «No manipulin»
-
Política Els Comuns condicionen la negociació dels pressupostos a la contractació d'inspectors de la llei d'habitatge
-
Política Illa amenaça Alejandro Fernández amb una denúncia per vincular-lo al cas Koldo
-
Política La Moncloa reivindica haver fet net amb Cerdán i ridiculitza el nou intent de Feijóo
-
Política El Govern lamenta que es vulgui declarar Alacant com a zona castellanoparlant
ARA A PORTADA