El Departament de Salut ha declarat 930 nous casos de Covid-19 confirmats per PCR o test d'antígens (952 sumant els serològics) en les darreres 24 hores, que situen el total des de l'inici de la pandèmia en 704.066.
[estatcovid]
La positivitat ha tornat a superar la barrera del 5%, el límit que marca l'OMS per al control de la pandèmia. En concret, el 5,04% de les proves de la darrera setmana han donat positiu. D'altra banda, s'han registrat tres morts més, 22.263 des de l'inici de la pandèmia, segons el darrer balanç de la conselleria.
En paral·lel, els pacients ingressats a planta són 461, 18 més, i hi ha tres crítics més a l'UCI (131). Pel que fa a la velocitat de propagació, l'Rt, continua a l'alça i puja una centèsima, fins a l'1,28, mentre que el risc de rebrot es manté en 124. La incidència acumulada a 14 dies baixa de 99,91 a 98,77.
[estatvacuna]
[plantillacoronavirus]
Catalunya supera el límit de positivitat marcat per l'OMS
La incidència a 14 dies baixa lleugerament mentre se sumen 3 crítics a l'UCI per Covid
ARA A PORTADA
-
Què està passant al PP català? Decapitació a Tarragona i malestar al territori Pep Martí i Vallverdú
-
-
L'alemany Merz, fred amb l'oficialitat del català a Europa: «Entenc l’interès, però ja veurem com es resol» Redacció
-
-
Junts du al Congrés la proposta d'enduriment dels permisos de paternitat per als temporers migrants Redacció
Publicat el 28 de juny de 2021 a les 08:28
Et pot interessar
-
Societat Les protestes barcelonines per Palestina insisteixen: el focus també està a la UE
-
Societat El temps d'aquest divendres 19 de setembre: jornada assolellada amb un canvi de temps a la vista
-
Societat Una nova jornada de protestes sacseja Barcelona davant l'agreujament de l'ocupació israeliana a Palestina
-
Societat Canvi de plans a la Casa de la Premsa: ara s'hi projecta un centre de recerca d'arts escèniques
-
Societat Un miler de voluntaris ajudaran a aprendre català dins d'un projecte d'Òmnium
-
Societat Què fer aquest cap de setmana a Barcelona i Catalunya: 20 i 21 de setembre