Arenys de Munt, recent capital sentimental del independentisme ha reiventat una iniciativa que fa 25 anys que es porta a terme, les "Catecolònies". Unes tradicionals colònies, dirigides a canalla entre tercer i quart d'ESO, que amb el lema "Catalunya: forjant la nostra llibertat", volen aprofundir en el treball de la cultura, la història, la llengua i les tradicions catalanes, "per ser capaços de forjar la nostra llibertat com a poble".
El campament es celebrarà de l'u al 9 d'agost a la vila maresmenca. L'anècdota és la promoció d'aquestes "Catecolònies" a través un vídeo que emula la pel·lícula Braveheart i que carrega especialment les tintes contra l'ocupació espanyola. Una promoció que ha encès els ànims de la caverna mediàtica com Libertad Digital o La voz de Barcelona que titllen les colònies com a "campamentos infantiles para crear Braveheart catalanes que luchen contra España".
ARA A PORTADA
Publicat el
03 d’abril de 2010 a
les 11:35
Et pot interessar
-
Política
Els convergents no han marxat mai
-
Política
Joan Ignasi Elena nega davant el jutge conèixer l'alcalde d'Altafulla investigat
-
Política
«Catalunya deu molt a Convergència»: Illa torna a reconèixer el llegat de Pujol
-
Política El PP exigeix la dimissió de Sánchez i eleccions immediates: «És indecent que continuï»
-
Política
ERC urgeix Sánchez a «fer neteja» al PSOE després de la condemna d'Àbalos
-
Política El Tribunal Suprem condemna l'exministre Ábalos a 24 anys de presó
