"Treballaré perquè el preu de l'habitatge no frustri cap projecte", repetia per totes les ràdios Carme Chacón quan va ser nomenada ministra d'Habitatge, el juliol de 2007. I, naturalment, els preus van seguir pujant exactament igual. Quan va caure Lehman Brothers, l'agost de 2008, i el valor dels pisos va començar a davallar, Chacón ja havia canviat Habitatge per Defensa.
Com a ministra de Defensa, se la recordarà per aquell "capitán, mande firmes" on lluïa un ostentós embaràs, àmpliament fotografiat, i per un modelet atrevit en la recepció de la Pasqua Militar de gener de 2009, que també va interessar molt la premsa gràfica. Pel que fa a l'Exèrcit espanyol ha continuat, si fa no fa, igual que abans.
Ahir, a Elx, -Elche, per a ella, en un discurs íntegrament en castellà- va oferir un nou episodi de la seva estratègia política. Notòriament emocionada, va demanar una ovació per a Zapatero "perquè l'escolti des de Múrcia", amb una actuació molt indicada tant per a un públic infantil com de professionals de partit. Molt vistós, tot plegat.
La carrera política de Chacón és un àlbum de fotos, un recull de videos, un seguit de vinyetes. Qui sap, potser això li servirà per arribar a La Moncloa. Quedaria molt aparent. I l'avantatge és que tampoc no ho notaríem gaire.
ARA A PORTADA
-
-
Política L'amnistiat Junqueras renova l'«intacte» compromís independentista des de la zona zero Lluís Girona Boffi
-
Política Bany de masses en la rebuda de l'amnistiat Lluís Puig: «L’estat espanyol ha perdut nou anys» Anna Mira Perich
-
Televisió Pedro Sánchez accepta la invitació de «La Revuelta»: Broncano l'entrevista aquest dijous Victor Rodrigo
-
Publicat el
03 d’abril de 2011 a
les 21:59
Et pot interessar
-
Política
Els Estats Units justifiquen la denegació del visat a Colau: «Venir és un privilegi, no un dret»
-
Política
Comín ja és a Madrid per recollir l'acta d'eurodiputat abans de l'acte de retorn a Catalunya
-
Política
CHA i Front Ampli Aragó no es presentaran al Congrés per Terol per evitar «dispersió de vot»
-
Política
Bentornat, conseller Puig
-
Política
Sant Vicenç dels Horts rep a Junqueras i Romeva després de l'amnistia
-
Política
Illa furga en els dubtes de PP i Vox amb les pensions: «El sistema funciona, no peta res»
