"Treballaré perquè el preu de l'habitatge no frustri cap projecte", repetia per totes les ràdios Carme Chacón quan va ser nomenada ministra d'Habitatge, el juliol de 2007. I, naturalment, els preus van seguir pujant exactament igual. Quan va caure Lehman Brothers, l'agost de 2008, i el valor dels pisos va començar a davallar, Chacón ja havia canviat Habitatge per Defensa.
Com a ministra de Defensa, se la recordarà per aquell "capitán, mande firmes" on lluïa un ostentós embaràs, àmpliament fotografiat, i per un modelet atrevit en la recepció de la Pasqua Militar de gener de 2009, que també va interessar molt la premsa gràfica. Pel que fa a l'Exèrcit espanyol ha continuat, si fa no fa, igual que abans.
Ahir, a Elx, -Elche, per a ella, en un discurs íntegrament en castellà- va oferir un nou episodi de la seva estratègia política. Notòriament emocionada, va demanar una ovació per a Zapatero "perquè l'escolti des de Múrcia", amb una actuació molt indicada tant per a un públic infantil com de professionals de partit. Molt vistós, tot plegat.
La carrera política de Chacón és un àlbum de fotos, un recull de videos, un seguit de vinyetes. Qui sap, potser això li servirà per arribar a La Moncloa. Quedaria molt aparent. I l'avantatge és que tampoc no ho notaríem gaire.
ARA A PORTADA
Publicat el 03 d’abril de 2011 a les 21:59
Et pot interessar
-
Política
Ofensiva de La Bressola perquè els alcaldables de la Catalunya Nord es comprometin amb el català
-
Política
La futura fiscal general lamenta la «profunda ferida» oberta per la condemna a García Ortiz
-
Política
L'obsessió del govern Mazón contra el català va retardar encara més l'alerta de la dana
-
Política
Els Comuns asseguren que la relació entre Junts i el PSOE és «estable»
-
Política
Sánchez i Puigdemont, temps de descompte
-
Política
Illa ofereix Barcelona per acollir una cimera de regions sense estat a Europa i Llatinoamèrica
