CiU acusa Hereu de ser un candidat amargat i rancuniós

Replica al socialista que Barcelona no necessita un alcalde barallat amb la Generalitat i amb el seu partit

Publicat el 05 de març de 2011 a les 16:21

El portaveu de CiU a l'Ajuntament de Barcelona, Joaquim Forn, ha acusat aquest dissabte a l'alcalde de la ciutat, Jordi Hereu, de ser un candidat "amargat" que opta per la "rancúnia i l'enfrontament" perquè no té projecte per contrastar. Ha reaccionat així a la intervenció d'Hereu durant el Consell Nacional del PSC, on ha constatat que Xavier Trias seria un alcalde feble perquè CiU anteposa el projecte nacional als municipis. "El que segur que no necessita Barcelona és un alcalde que estigui barallat amb tothom, amb la Generalitat, amb la direcció del seu partit, i amb els seus aliats naturals d'ICV i ERC".

Després que Hereu digués que Trias no ha expressat mai una proposta "seriosa, viable, solvent i que arrisqui per Barcelona", Forn ha lamentat que el candidat del PSC "amagui darrere de la desqualificació i l'insult la seva soledat i la buidor del discurs" del seu partit.

Ha subratllat que Barcelona necessita un alcalde fort, que lideri la ciutat i encerti les prioritats, mentre que Hereu és "l'alcalde de les prioritats equivocades", i ha citat la consultat de la Diagonal i les "campanyes partidistes d'autobombo".

Ha apuntat també que mentre Hereu i els socialistes han estat "entretinguts amb l'espectacle de les primàries", a la ciutat ha augmentat el nombre d'aturats.