El president del grup parlamentari de CiU, Oriol Pujol, ha augurat una política "molt en contra" dels interessos dels catalans amb Alfredo Pérez Rubalcaba com a nou secretari general del PSOE.
En declaracions a l'ACN, Pujol ha alertat que Rubalcaba "no és un desconegut" i que en els anys que porta fent política ha demostrat que "molt procliu a les aspiracions de Catalunya no és". D'altra banda, ha constat que el PSC ha perdut, perquè havia optat per Carme Chacón, i ha afirmat que el resultat d'aquest dissabte deixa en un estat "molt incert" el PSC.
Per aquest motiu, ha fet una crida als militants catalanistes del PSC a "buscar aixopluc" fora d'una formació que "ni els representa ni els representarà".
CiU augura una política "molt en contra" dels interessos dels catalans amb Rubalcaba
Política
Oriol Pujol constata que el PSC ha perdut i crida els seus militants catalanistes a "buscar aixopluc" fora
ARA A PORTADA
-
Política L'oficialitat del català a Europa: tres anys encallada i amenaçada pel calendari electoral Lluís Girona Boffi
-
Política El finançament s'encamina cap al Congrés sense garanties d'èxit: calendari dels entrebancs Bernat Surroca Albet
-
Successos Escorcoll en el pis d'un dels detinguts pel crim de Manresa, al carrer Santa Llúcia Pere Fontanals
-
Successos Un dels detinguts pel crim de Manresa va ser arrestat quatre dies abans per un atac amb tornavís Pere Fontanals
Publicat el
04 de febrer de 2012 a
les 17:16
Et pot interessar
-
Política
Més pastís, el mateix problema
-
Política
Junqueras admet que el nou finançament és «insuficient» però «infinitament millor»
-
Política
Illa trasllada al ministre d'Exteriors ucraïnès el suport català al procés d'adhesió d'Ucraïna a la UE
-
Política
La jutge arxiva finalment la causa contra Víctor Terradellas i Francesc de Dalmases
-
Política
El TSJC aplica l'indult a Laura Borràs
-
Política
El TSJC es resisteix a amnistiar Jové i Salvadó malgrat la sentència d'Europa
