CiU i ERC han fet valer aquest dijous la seva majoria per evitar que el conseller de Territori, Santi Vila, i el d'Interior, Ramon Espadaler, compareguin a la comissió d'Interior del Parlament per donar explicacions obre el dispositiu posat en marxa durant el temporal de fred i neu del passat 4 de febrer. La petició, feta per PSC i ICV-EUiA, ha rebut el suport de tots els grups menys de CiU i ERC. D'altra banda, qui sí ha estat citada a donar explicacions pel mateix és la delegada del govern espanyol a Catalunya, María de los Llanos de Luna, en ser la responsable de l'administració propietària de les vies que més problemes van tenir, com l'A-2, on el túnel del Bruc es va tornar a col·lapsar. En aquesta petició tothom ha votat a favor menys el PPC.
En la mateixa sessió, els grups polítics també han aprovat, en aquest cas per unanimitat, la petició de compareixença a la comissió d'Interior del director del Servei Català de Trànsit, del responsable de Protecció Civil, del director d'Infraestructures de Mobilitat, i del del Servei Meteorològic de Catalunya (SMC). A banda d'aquests membres de l'administració, també serà citat per comparèixer un representant d'Abertis, l'empesa concessionària d'autopistes i responsable de la gestió d'una de les vies que va tenir problemes.
CiU i ERC eviten que Espadaler i Vila compareguin per la nevada
Citen María de los Llanos de Luna, en ser la responsable de l'administració propietària de l'A-2
ARA A PORTADA
-
-
-
Illa defensa que la condonació del deute és un «acte de justícia» a favor de «l'interès general» Redacció
-
Dolors Montserrat acusa Illa de «trair» els valors europeus per reunir-se amb Puigdemont Pep Martí i Vallverdú
-
Una regidora del PP a Sant Adrià de Besòs acumula despeses indegudes d'àpats i benzina a càrrec de l’ajuntament Pep Martí i Vallverdú
Publicat el 12 de febrer de 2015 a les 18:32
Et pot interessar
-
Política El fiscal general de l'Estat es reivindica davant del rei i la plana major de la judicatura: «Crec en la justícia i la veritat»
-
Política Tensió sense precedents al Suprem: l'obertura de l'any judicial anticipa la tardor calenta de Sánchez
-
Política Arxivada la querella contra Albiol per revelar dades mèdiques d'un sensesostre mort
-
Política El govern espanyol admet el drama de Rodalies: «És la xarxa més deteriorada i la que ha rebut pitjor tracte»
-
Política Primer revés a Sánchez al Congrés per la gestió dels incendis a l'Estat
-
Política Barcelona reunirà 150 ministres de Cultura de tot el món per fixar les polítiques dels pròxims anys