El PSOE guanyaria les eleccions i Ciutadans avançaria el PP com a segona força a les eleccions generals. Així ho apunta una nova enquesta de La Sexta, que assenyala un empat tècnic entre les forces de Pedro Sánchez, Pablo Casado i Albert Rivera.
Les dades quedarien així: el PSOE, líder, amb un percentatge de vot del 23,5%; Ciutadans, pujant a segona posició, amb un 22,07%; el PP, caient a tercera, amb un 21,8%; en quarta posició, Unidos Podemos, amb un 15,2%; i per últim, la irrupció de Vox, amb un 7,8%.
En comparació a les passades eleccions espanyoles, el PSOE augmentaria un 0,8% de projecció de vot, el partit de Rivera també pujaria un 9,7% del percentatge i, evidentment, el partit de Santiago Abascal, amb un augment del 7,6%. La formació de Casado perdria un 11,2% de vots i el partit de Pablo Iglesias, un 5,9%.
L'enquesta de la cadena no puntualitza, però, quina quantitat de diputats obtindria cada partit en aquestes hipotètiques eleccions, ja que només assenyala la intenció de vot.
Ciutadans avançaria el PP en les pròximes eleccions, segons una enquesta de La Sexta
El PSOE lideraria els comicis, amb un empat tècnic entre els partits de Sánchez, Casado i Rivera
ARA A PORTADA
-
Trump trencarà relacions comercials amb Espanya pel xoc sobre l'Iran: «És un aliat terrible» Natàlia Pinyol
-
La Moncloa treu pit de la posició davant la guerra a l’Iran: «La política de defensa no la fa el senyor Trump» Pep Martí i Vallverdú
-
L'Iran tanca l'estret d'Ormuz de facto i amenaça l'economia global: bombardejarà qualsevol vaixell Marc Orts i Cussó
-
«Els EUA faran a l'Iran el mateix que van fer a l'Afganistan: posar un govern titella i robar» Pere Fontanals
-
Publicat el
23 de desembre de 2018 a
les 17:03
Et pot interessar
-
Política
Mor Fernando Ónega, l’home que coneixia els secrets de Suárez
-
Política
El bloqueig a Madrid activa la bomba de rellotgeria dels pressupostos d'Illa
-
Política
Òmnium trasllada al Parlament Europeu «l'emergència democràtica» de l'Estat pel Catalangate
-
Política
Pané defensa que l’increment del pressupost per a l’atenció primària ha de permetre-hi un accés més «ràpid»
-
Política
Junts implosiona a Sabadell
-
Política
El Govern veu marge d'acord amb ERC malgrat el veto als pressupostos: «Tenim temps»
