La diputada de C's Inés Arrimadas ha criticat aquest diumenge que el PP vulgui promoure un govern alternatiu de partits no independentistes, intenció que ha anunciat el vicesecretari d'Acció Política popular, Enric Millo, en una entrevista a Europa Press.
"Els que fins fa dos anys han pactat amb els nacionalistes ara s'adonen que cal unir forces", ha criticat Arrimadas en un comunicat.
Ha defensat que C's sempre ha estat disposada a "buscar consensos i liderar un govern alternatiu a Catalunya que respecti els valors de la Constitució".
La portaveu adjunta del grup parlamentari de C's ha asseverat que "la inestabilitat política a Catalunya és nefasta per a la recuperació econòmica", i ha demanat que es convoquin eleccions autonòmiques.
Ha assegurat que la situació "posa en evidència la soledat en la qual es troba el president de la Generalitat, Artur Mas, i la ruptura que existeix entre CiU i ERC i entre CDC i UDC".
Ciutadans critica la llista de partits no independentistes
La diputada Inés Arrimadas assegura que no sumaran amb partits que han pactat amb els nacionalistes
ARA A PORTADA
Publicat el 07 de desembre de 2014 a les 17:53
Et pot interessar
-
Política Aliança, a mig camí de les municipals del 2027: afermar Ripoll i créixer a tot arreu
-
Política Estrena de logo i missatge renovat: així és la nova CUP
-
Política Canvi radical d'Iñaki Urdangarin després de cinc anys de presó: ara és «coach emocional»
-
Política Espadaler afirma que l'amnistia i el retorn de Puigdemont ajudarien a resoldre «un capítol dolorós»
-
Política Centenars de persones es manifesten a Badalona «contra la reacció i el feixisme»
-
Política «La CUP té una alternativa, però no hem sabut explicar-nos»