La diputada de C's Inés Arrimadas ha criticat aquest diumenge que el PP vulgui promoure un govern alternatiu de partits no independentistes, intenció que ha anunciat el vicesecretari d'Acció Política popular, Enric Millo, en una entrevista a Europa Press.
"Els que fins fa dos anys han pactat amb els nacionalistes ara s'adonen que cal unir forces", ha criticat Arrimadas en un comunicat.
Ha defensat que C's sempre ha estat disposada a "buscar consensos i liderar un govern alternatiu a Catalunya que respecti els valors de la Constitució".
La portaveu adjunta del grup parlamentari de C's ha asseverat que "la inestabilitat política a Catalunya és nefasta per a la recuperació econòmica", i ha demanat que es convoquin eleccions autonòmiques.
Ha assegurat que la situació "posa en evidència la soledat en la qual es troba el president de la Generalitat, Artur Mas, i la ruptura que existeix entre CiU i ERC i entre CDC i UDC".
Ciutadans critica la llista de partits no independentistes
La diputada Inés Arrimadas assegura que no sumaran amb partits que han pactat amb els nacionalistes
ARA A PORTADA
-
La demolició d'assentaments amb l'argument de la prevenció de riscos: entre l'obligació i el relat David Cobo
-
-
El temporal de vent s'allarga fins dimarts amb alertes de perill alt al nord i sud del país Redacció
-
-
Les 18 cadires buides al secretariat de l'ANC, mirall del desencís independentista Lluís Girona Boffi
Publicat el
07 de desembre de 2014 a
les 17:53
Et pot interessar
-
Política
Rufián «superstar»: entre el pols intern i el mite de la unitat
-
Política
Mor Maria Badia i Cutchet, exdiputada socialista del Parlament Europeu
-
Política
Junts redescobreix els pactes amb Sánchez a l'espera del retorn de Puigdemont
-
Política
Els micropobles de Catalunya també reclamen un millor finançament
-
Política
L'experiment fallit d'Igualada allunya el front municipal d'esquerres per al 2027
-
Política
Mònica Oltra torna a la política: serà candidata de Compromís a València
