Que Ciutadans busca obtenir impactes a les xarxes i titulars als mitjans amb actes en territori a priori hostil ha estat poc menys que una evidència els darrers mesos. Però ara un informe intern ho confirma. Segons revela Eldiario.es, la formació d'Albert Rivera i Inés Arrimadas s'ha felicitat pels titulars aconseguits en diversos d'aquests actes, incloent-hi un en un feu del nacionalisme basc com Errenteria, o a la localitat natal de Josu Ternera.
Segons aquesta informació, Ciutadans s'ha vantat, en un informe de 67 pàgines distribuït internament, d'haver aconseguit "titulars amb força" en aquest tipus d'actes, i en posa com exemple un del diari El Mundo: "Rivera es planta al poble de 'Ternera': mai ens callareu". Després de l'acte d'Errenteria, el propi Albert Rivera en persona va presentar una demanda a la Fiscalia General de l'Estat pels suposats delictes d'injúries, amenaces i odi.
En els darrers mesos, Ciutadans ha mostrat una clara voluntat de promocionar-se en indrets amb un clar traç sobiranista basc o català, com el cas d'Altsasu, Amer (el poble de Carles Puigdemont) o fins i tot Waterloo. 
							
																					
														
								Ciutadans es felicita internament pels titulars sobre els seus mítings a Errenteria i el poble de Josu Ternera
El partit de Rivera es vanta d'haver aconseguit "titulars amb força"
ARA A PORTADA
- 
													Punt i final al pacte Junts-PSOE: la militància avala la ruptura amb Sánchez Oriol March | Bernat Surroca Albet  
- 
													Jaume Giró, després del trencament Junts-PSOE: «Cal evitar el tacticisme i defugir la retòrica erma» Oriol March  
- 
													ERC, davant del «trencament» de Puigdemont amb Sánchez: entre l'escepticisme i el compromís amb la negociació Bernat Surroca Albet  
- 
													Sánchez admet cobraments en efectiu, però sempre «dins de la legalitat»: «El finançament del PSOE és net» Bernat Surroca Albet  
- 
													Mazón anuncia una compareixença per la dana i diu que «es fa càrrec» dels insults dels familiars de les víctimes Natàlia Pinyol  
Publicat el 07 de juliol de 2019 a les 20:14
																			
								Et pot interessar
- 
												 Política
												Aznar assegura que Pujol va prioritzar la immigració magribina per evitar la llatinoamericana Política
												Aznar assegura que Pujol va prioritzar la immigració magribina per evitar la llatinoamericana
- 
												 Política
												Junts denuncia que la Generalitat hagi contractat tecnologia xinesa per desplegar la fibra òptica pública Política
												Junts denuncia que la Generalitat hagi contractat tecnologia xinesa per desplegar la fibra òptica pública
- 
												 Política
												BComú exigeix a Collboni que prohibeixi ja les compres d'habitatge especulatives si vol pressupostos Política
												BComú exigeix a Collboni que prohibeixi ja les compres d'habitatge especulatives si vol pressupostos
- 
												 Política
												I Esquerra, què? Política
												I Esquerra, què?
- 
												 Política
												Junts avala la llei de Sánchez que obliga les grans empreses a respondre en català Política
												Junts avala la llei de Sánchez que obliga les grans empreses a respondre en català
- 
												 Política
												Al PP se li acumulen les desgràcies Política
												Al PP se li acumulen les desgràcies

 
															 
															 
															 
															 
															