Albert Rivera, president de Ciutadans, ha aprofitat la imatge de súper-heroi que utilitzen les Joventuts Socialistes de Catalunya (JSC) per atacar la suposada condició de "normal" del president José Montilla. És normal que un president de la Generalitat es manifesti contra el Tribunal Constitucional? És normal que aprovi una llei de consultes per a què els independentismes quan vulguin contra l'Estat de Dret? És normal que Manuel Bustos convoqui un referèndum independentista a Sabadell amb el suport del PSC?"
El cap de llista de Ciutadans ha insistit en preguntar-se, retòricament, si "És normal que el senyor Montilla digui que som retrògrads els que defensem el bilingüisme i ara faci el ridícul demanant un debat en castellà?. Deu ser que li costa menys..." ha ironitzat Albert Rivera.
Rivera creu que a les institucions de Catalunya el que és normal s'ha convertit en anormal i, segons ell, per això la campanya de Ciutadans ha escollit l'eslogan "Rebélate". En l'espot electoral la formació torna a optar pels cossos nus, tot i que, en aquesta ocasió, el candidat va vestit i és gent anònima la què es despulla per denunciar les multes lingüístiques, l'escolarització en català, l'atur o la congelació salarial dels funcionaris.
ARA A PORTADA
-
Pisos, IRPF i l'ombra del referèndum: les opcions d'Illa per calmar el Parlament i salvar Sánchez Lluís Girona Boffi | Bernat Surroca Albet
-
L'1x1 de l'oposició d'Illa: entre l'exigència dels socis i la xenofòbia ultra O. March / B. Surroca / Ll. Girona
-
Sacsejada d'ERC i els Comuns a Illa perquè acceleri en finançament i habitatge: «Se li acaba el temps» Lluís Girona Boffi | Bernat Surroca Albet
-
Junts posa en mans d'Illa el futur de la legislatura a Madrid: «Així no es pot continuar» Oriol March
-
Publicat el 16 d’octubre de 2010 a les 15:04
Et pot interessar
-
Política El govern espanyol i Podem pacten prioritzar els compromisos ambientals en l’ampliació del Prat
-
Política L’embargament d’armes a Israel ressuscita la majoria de la investidura
-
Política Podem cedeix i convalida el decret del govern espanyol d'embargament d'armes a Israel
-
Política El Tribunal Constitucional torna a avalar el gruix de la llei d’amnistia
-
Política Alvise Pérez, a judici per assetjar els excompanys de S'ha Acabat la Festa
-
Política «Ànims, Alberto»: Sánchez se'n riu de Feijóo en la sessió de control al Congrés