El secretari general de Ciutadans, Matías Alonso, ha anunciat aquest dijous que el seu partit se suma a l'acte del 12 d'Octubre convocat per Societat Civil Catalana, que des de fa tres anys se celebra a la plaça de Catalunya de Barcelona amb motiu del Dia de la Hispanitat i que enguany preveu una invasió de la capital catalana per part de ciutadans espanyols.
"En un país normal hauria de ser normal fer la festa nacional des de les institucions", ha sostingut en un comunicat, després de criticar a la Generalitat per no fer aquesta jornada. Per aquesta raó, Alonso ha explicat que el seu partit sortirà al carrer el 12-O per donar suport als catalans "que vulguin fer aquesta festa amb normalitat".
Ciutadans se suma a l'acte de SCC del 12 d'Octubre
El partit unionista retreu a la Generalitat que no faci una celebració institucional del Dia de la Hispanitat
ARA A PORTADA
-
Pisos, IRPF i l'ombra del referèndum: les opcions d'Illa per calmar el Parlament i salvar Sánchez Lluís Girona Boffi | Bernat Surroca Albet
-
L'1x1 de l'oposició d'Illa: entre l'exigència dels socis i la xenofòbia ultra O. March / B. Surroca / Ll. Girona
-
Sacsejada d'ERC i els Comuns a Illa perquè acceleri en finançament i habitatge: «Se li acaba el temps» Lluís Girona Boffi | Bernat Surroca Albet
-
Junts posa en mans d'Illa el futur de la legislatura a Madrid: «Així no es pot continuar» Oriol March
-
Publicat el 25 de setembre de 2014 a les 18:19
Et pot interessar
-
Política El govern espanyol i Podem pacten prioritzar els compromisos ambientals en l’ampliació del Prat
-
Política L’embargament d’armes a Israel ressuscita la majoria de la investidura
-
Política Podem cedeix i convalida el decret del govern espanyol d'embargament d'armes a Israel
-
Política El Tribunal Constitucional torna a avalar el gruix de la llei d’amnistia
-
Política Alvise Pérez, a judici per assetjar els excompanys de S'ha Acabat la Festa
-
Política «Ànims, Alberto»: Sánchez se'n riu de Feijóo en la sessió de control al Congrés