Ciutat Vella presenta queixes sobre el districte a la regidora Gala Pin

En una trobada a l'espai públic, els veïns han parlat de qüestions com el turisme, la neteja i la participació ciutadana

Publicat el 30 de juliol de 2015 a les 21:35

La regidora Gala Pin, durant la trobada amb els veïns de Ciutat Vella Foto: Laura Aznar


Uns dos-cents veïns del districte Ciutat Vella de Barcelona s’han trobat aquesta tarda a la Rambla de Santa Mònica de Barcelona per tal de presentar queixes sobre diferents àmbits que preocupen els veïns davant una desena de consellers, encapçalats per la regidora responsable d'aquest districte, Gala Pin. 

La trobada a l’espai públic s’ha fet amb la voluntat que el govern de l’Ajuntament tingués "una fotografia" dels problemes als que s’enfronta el veïnat i després d'haver rebut nombroses peticions de reunió per part dels veïns i veïnes del districte, segons ha explicat Pin.

A l’inici de l'acte, els representants del grup municipal han repartit fullets entre els assistents per tal que hi anotessin les seves preguntes i reivindicacions. D’entre les qüestions més destacades, els assistents han parlat del turisme, de les vies per donar visibilitat al comerç dels barris i de les subvencions i les facilitats a l’espai públic que s’ofereixen a les entitats. Tampoc han oblidat esmentar la revisió del sistema de participació ciutadana i la neteja dels carrers.

Pin ha finalitzat l’acte comprometent-se a treballar "perquè Ciutat Vella torni a ser dels veïns i les veïnes i perquè ens sentim orgullosos del districte".