Unes 15.000 persones s'han aplegat aquest dissabte a la tarda a la Plaça Espanya de Palma on han format dues cadenes humanes per protestar contra la política lingüística del govern balear, encapçalat per José Ramon Bauzá.
La convocatòria ha posat punt i final als actes del Correllengua 2013, que ha recorregut les poblacions i els centres d'ensenyament de Mallorca durant les darreres setmanes.
Segons els organitzadors, la gran afluència de ciutadans que han assistit a la concentració, s'han hagut de fer dues cadenes humanes. L'acte ha estat organitzat per Obra Cultural Balear i Joves de Mallorca per la llengua, i ha comptat amb el suport de sindicats i associacions de pares, entre d'altres.
Clam a Palma contra la política lingüística de Bauzá
15.000 persones posen punt i final al Correllengua 2013, que ha recorregut les poblacions i centres d'ensenyament de l'illa
ARA A PORTADA
Publicat el 04 de maig de 2013 a les 21:17
Et pot interessar
-
Política El Parlament insta el Govern a crear la T-Lleure: que és?
-
Política Detinguts dos menors acusats de filtrar a internet dades sensibles de Pedro Sánchez i dos ministres
-
Política Derrota d'Illa al Parlament: l'oposició tomba la mesura estrella dels 200.000 pisos
-
Política El PSC valida l'acord Puigdemont-Sánchez però descarta un referèndum d'autodeterminació
-
Política Collboni arrenca el pols del pressupost 2026 amb uns comptes rècord i l'escepticisme de l'oposició
-
Política «Que vagin a avortar a una altra banda»: Ayuso es nega a fer el registre de metges objectors