Unes 15.000 persones s'han aplegat aquest dissabte a la tarda a la Plaça Espanya de Palma on han format dues cadenes humanes per protestar contra la política lingüística del govern balear, encapçalat per José Ramon Bauzá.
La convocatòria ha posat punt i final als actes del Correllengua 2013, que ha recorregut les poblacions i els centres d'ensenyament de Mallorca durant les darreres setmanes.
Segons els organitzadors, la gran afluència de ciutadans que han assistit a la concentració, s'han hagut de fer dues cadenes humanes. L'acte ha estat organitzat per Obra Cultural Balear i Joves de Mallorca per la llengua, i ha comptat amb el suport de sindicats i associacions de pares, entre d'altres.
Clam a Palma contra la política lingüística de Bauzá
15.000 persones posen punt i final al Correllengua 2013, que ha recorregut les poblacions i centres d'ensenyament de l'illa
ARA A PORTADA
Publicat el
04 de maig de 2013 a
les 21:17
Et pot interessar
-
Política
Sánchez exigeix reobrir l'estret d'Ormuz i preservar totes les centrals d'energia de l'Orient Mitjà
-
Política
Les eleccions més descafeïnades a l'ANC: sense sector crític i amb la incògnita de Lluís Llach
-
Política Els Comuns veuen «benvingudes» les demandes d'ERC de noves competències
-
Política ERC només ha rebutjat una vegada els pressupostos d'un president que ha investit
-
Política
Illa i Junqueras, dos rivals condemnats a entendre's
-
Política
Montero treu ferro a la plantada de Sumar i el partit lamenta «falta de coalició» amb el decret anticrisi
