Unes 15.000 persones s'han aplegat aquest dissabte a la tarda a la Plaça Espanya de Palma on han format dues cadenes humanes per protestar contra la política lingüística del govern balear, encapçalat per José Ramon Bauzá.
La convocatòria ha posat punt i final als actes del Correllengua 2013, que ha recorregut les poblacions i els centres d'ensenyament de Mallorca durant les darreres setmanes.
Segons els organitzadors, la gran afluència de ciutadans que han assistit a la concentració, s'han hagut de fer dues cadenes humanes. L'acte ha estat organitzat per Obra Cultural Balear i Joves de Mallorca per la llengua, i ha comptat amb el suport de sindicats i associacions de pares, entre d'altres.
Clam a Palma contra la política lingüística de Bauzá
Política
15.000 persones posen punt i final al Correllengua 2013, que ha recorregut les poblacions i centres d'ensenyament de l'illa
ARA A PORTADA
Publicat el
04 de maig de 2013 a
les 21:17
Et pot interessar
-
Política
Organitzem l’optimisme per sortir a guanyar
-
Política
Sense ànima
-
Política
Feijóo ve de buit, però amb un pla per recuperar escons catalans
-
Política
Banderes marroquines a la Plaça de la Font
-
Política
Els nens del procés tornen als carrers: «És el nostre moment, s'ha acabat el pessimisme»
-
Política
Espadaler dona 48 hores a l'empresa d'intèrprets del judici de Roger Español per aclarir què va passar
