L'alcaldessa de Barcelona i candidata de Barcelona en Comú el 26-M, Ada Colau, ha proposat a través de Twitter un cara a cara amb el candidat d'ERC a l'alcaldia, Ernest Maragall. "Ara que totes les enquestes confirmen que només dues opcions podem guanyar el proper 26-M. és el moment de fer aquest debat", ha dit Colau a través del seu compte de Twitter.
Colau ha llançat la proposta després que aquest diumenge reduís el 26-M a un duel amb Maragall. "La vella política o la gent comuna i valenta", va sintetitzar l'alcaldessa en un acte polític al Carmel.
Les darreres enquestes electorals dibuixen un frec a frec entre Barcelona en Comú i ERC quan la campanya entra en la seca recta final. El sondeig publicat pel diari El País dona onze regidors a Maragall i 9 o 10 a Colau. L'enquesta de El Periódico en dona 10 a ERC i 9 o 10 a Barcelona en Comú, igual que el sondeig de El Mundo.
Colau demana un cara a cara amb Maragall
Política
L'alcaldessa de Barcelona considera que "ara és el moment" de debatre amb el candidat republicà després de reduir la disputa de reduir el 26-M a un duel amb Maragall
- Ada Colau, aquest divendres al vespre a l'acte 'Barcelona ciutat de drets | ACN -
- | ACN
ARA A PORTADA
-
-
Política Anna Navarro, la gran aposta de Puigdemont a les últimes eleccions, deixa el Parlament Oriol March
-
Energia Catalunya, molt lluny de la sobirania elèctrica: el 84% del consum depèn de l'exterior Arnau Urgell i Vidal
-
Energia El Govern intenta tranquil·litzar els ajuntaments amb el polèmic pla de renovables Arnau Urgell i Vidal
-
Ciutats Com funciona el Pla Auto+? Les claus de les noves ajudes de fins a 5.000 euros per comprar un vehicle elèctric Pau Espí Solé
Publicat el
20 de maig de 2019 a
les 16:23
Actualitzat el
20 de maig de 2019 a les
16:25
Et pot interessar
-
Política
El Govern presenta el programa «Catalunya, casa palestina»
-
Política
Manifestació independentista de la Diada 2026: recorreguts i horaris a Barcelona, Girona i Amposta
-
Política El Suprem avala la destrucció d'urnes de l'1-O i en qüestiona el valor històric
-
Política
L'empresari Julio Martínez no aclareix el paper de Zapatero en el rescat de Plus Ultra
-
Política
El president del Constitucional celebra l'aval europeu a l'amnistia davant Felip VI
-
Política
El Parlament rebutja mantenir la policia espanyola a la comissaria de Via Laietana
