L'alcaldessa de Barcelona i candidata de Barcelona en Comú el 26-M, Ada Colau, ha proposat a través de Twitter un cara a cara amb el candidat d'ERC a l'alcaldia, Ernest Maragall. "Ara que totes les enquestes confirmen que només dues opcions podem guanyar el proper 26-M. és el moment de fer aquest debat", ha dit Colau a través del seu compte de Twitter.
Colau ha llançat la proposta després que aquest diumenge reduís el 26-M a un duel amb Maragall. "La vella política o la gent comuna i valenta", va sintetitzar l'alcaldessa en un acte polític al Carmel.
Les darreres enquestes electorals dibuixen un frec a frec entre Barcelona en Comú i ERC quan la campanya entra en la seca recta final. El sondeig publicat pel diari El País dona onze regidors a Maragall i 9 o 10 a Colau. L'enquesta de El Periódico en dona 10 a ERC i 9 o 10 a Barcelona en Comú, igual que el sondeig de El Mundo.
Colau demana un cara a cara amb Maragall
L'alcaldessa de Barcelona considera que "ara és el moment" de debatre amb el candidat republicà després de reduir la disputa de reduir el 26-M a un duel amb Maragall
Ara a portada
-
-
Política L'Ajuntament de Barcelona dotarà les biblioteques amb 10.000 llibres en català a petició d'ERC Ona Sindreu Cladera
-
Política Una absència sonada: per què Sánchez no serà al funeral del papa Francesc? Tania Tapia Díaz
-
Política Espanya ha donat 46 contractes a indústries militars israelianes en plena guerra a Gaza Redacció
-
Política L'escriptora Margarida Aritzeta presenta una petició d'indult total per a Laura Borràs Redacció
Publicat el 20 de maig de 2019 a les 16:23
Actualitzat el 20 de maig de 2019 a les 16:25
Et pot interessar
-
Política Pimec es reuneix amb Puigdemont a Waterloo per frenar la reducció de la jornada laboral
-
Política Parlon reivindica el «segon desplegament» dels Mossos per arribar als 25.000 agents
-
Política Cauen un 5% els delictes en el primer trimestre de 2025
-
Política Illa i Parlon saluden els comissaris dels Mossos en el seu primer Dia de les Esquadres