Ada Colau no assisteix a la manifestació de la Diada organitzada per les entitats sobiranistes. L'alcaldessa de Barcelona, que l'any passat sí que va ser present en la mobilització de l'Onze de Setembre, ha decidit finalment no participar-hi, tal com han confirmat fonts dels "comuns" a NacióDigital. La concentració, marcada pel compte enrere cap al referèndum de l'1 d'octubre, serà una acte de reafirmació del sobiranisme.
Gerardo Pisarello, primer tinent d'alcalde de l'Ajuntament de Barcelona, i Elisenda Alamany, portaveu de Catalunya en Comú, encapçalen la representació dels "comuns", en la qual també hi és Jaume Asens, quart tinent d'alcalde del consistori. Xavier Domènech, líder del nou partit de l'esquerra alternativa, tampoc és aquest dilluns a la tarda a la manifestació programada al centre de Barcelona.
L'absència de l'alcaldessa de la capital catalana no passarà desapercebuda. L'independentisme reclama a Colau que faciliti la cessió de locals municipals per poder celebrar amb normalitat el referèndum. Aquest mateix matí l'alcaldessa ha reiterat que farà "tot el possible" perquè es pugui votar "sense posar en perill els funcionaris".
Colau no participa a la manifestació de la Diada
Gerardo Pisarello, primer tinent d'alcalde de l'Ajuntament de Barcelona, i la portaveu de Catalunya en Comú, Elisenda Alamany, encapçalen la representació dels "comuns"
ARA A PORTADA
-
Jordi Pujol, el llegat (i V): Madrid, font de poder i de disputes Ferran Casas i Manresa | Oriol March
-
«A diferència de Pujol, Duran hauria estat encantat de ser ministre amb Aznar» Ferran Casas i Manresa | Oriol March
-
-
Jordi Pujol, el llegat (IV): què és el pujolisme i com es va construir? Ferran Casas i Manresa | Oriol March
-
«El pujolisme és el període més fèrtil de construcció d'estructures d'estat» Ferran Casas i Manresa | Oriol March
Publicat el 11 de setembre de 2017 a les 13:21
Et pot interessar
-
Política
El Govern recorre al Suprem la sentència que anul·la bona part del decret que blinda el català a l'escola
-
Política
Òscar Ordeig, el conseller de les tres crisis sanitàries que escolta els veterans
-
Política
Junqueras avisa que la Catalunya dels 10 milions és ara «impossible»
-
Política
El «Black Friday» de Sánchez amb Junts atia pugna entre PP i Vox
-
Política
Centenars de persones visiten el Parlament per la commemoració de la primera sessió de 1932
-
Política
Junqueras critica la Constitució i afirma que s'ha utilitzat «contra les ànsies de llibertat del nostre poble»
