El candidat del PSC a l'alcaldia de l'Ajuntament de Barcelona, Jaume Collboni, ha acusat aquest diumenge a ERC i CiU de protagonitzar "l'únic segrest" que s'ha donat a Catalunya últimament a través de la imposició d'un debat polític i pensament únic amb la independència.
En declaracions a Europa Press, ha respost així a les declaracions de l'alcaldable d'ERC per Barcelona, Alfred Bosch, que aquest diumenge ha descartat un pacte amb Collboni, al·legant que "a ell ja li va bé que Barcelona sigui una ciutat segrestada per l'Estat".
Segons Collboni, "a Bosch l'ha traït l'inconscient amb les seves declaracions de la llista única, després rectificades, perquè és l'únic que li interessa".
"Si supedita el debat a la qüestió independentista i no al model de ciutat en el qual jo em centro per garantir oportunitats, treball i drets socials, difícilment ens trobarem", ha remarcat Bosch.
Per l'alcaldable del PSC, CiU i ERC s'equivoquen a l'hora de plantejar un debat polític centrat tan sols en la qüestió de la independència.
Collboni acusa ERC i CiU de «segrestar» el debat amb la independència
El candidat del PSC a l'alcaldia de Barcelona ha contestat Alfred Bosch, qui aquest matí ha descartat un pacte entre les dues formacions
ARA A PORTADA
Publicat el 29 de març de 2015 a les 14:49
Et pot interessar
-
Política
Els barons autonòmics tanquen el 2025 contra els «privilegis» del finançament singular
-
Política
Coses del gener (I)
-
Política
La Fiscalia demana anul·lar la condemna al fiscal general
-
Política
Sánchez: «El 2026 aquest govern continuarà deixant-se la pell per millorar la vida de la gent»
-
Política
Collboni situa com a prioritat de cara al 2026 «garantir» que els joves puguin quedar-se a viure a Barcelona
-
Política
El sobiranisme es manifesta a Palma contra les polítiques anticatalanes de PP i Vox
