L'alcaldable del PSC a Barcelona, Jaume Collboni, manté "contactes informals" amb els partits Podem i Guanyem Barcelona per intercanviar informació i tenir una relació fluïda. "Tot el que faci referència a aquests nous grups polítics ho segueixo amb molta atenció perquè efectivament poden ser definitoris en el futur govern de la ciutat", ha explicat Collboni.
De fet, el candidat del PSC ha assegurat que fa temps que manté "contactes informals amb tots aquests grups perquè és important tenir-hi una relació fluïda i intercanviar informació", ja que és "previsible que la ciutat de Barcelona, com altres ciutats, necessitin coalicions per governar".
Collboni manté «contactes informals» amb Podem i Guanyem
L'alcaldable del PSC a Barcelona considera que les noves formacions poden ser "definitòries en el futur govern de la ciutat"
ARA A PORTADA
-
Sílvia Orriols, pel camí de perdre la subvenció més gran de la història de Ripoll Lluís Girona Boffi | Arnau Urgell i Vidal
-
Una antiga fàbrica que explica dues dècades de política municipal a Ripoll Arnau Urgell i Vidal | Lluís Girona Boffi
-
-
El govern espanyol posa una nova unitat i més gent a fer «manteniment preventiu» a Rodalies Redacció
-
Els sindicats ferroviaris surten de la reunió amb Puente amb la voluntat de mantenir la vaga Redacció
Publicat el
02 de gener de 2015 a
les 17:13
Et pot interessar
-
Política
Trapero justifica que els Mossos usessin gas pebre contra els manifestants per Palestina
-
Política
El fundador de Telegram acusa Sánchez d'amenaçar la llibertat d’expressió
-
Política
«La nostra lluita no està al Parlament, no juguem la política autonomista»
-
Política
Romero intenta lligar el suport català al finançament: «No sé si d'aquí a un any tindrem aquesta oportunitat»
-
Política
Els metges veuen «possible» que la reincorporació d'Illa sigui abans del que es preveia
-
Política
El govern espanyol demana a Junts que faci un «esforç» i no deixi a l’estacada famílies vulnerables
