L'alcaldable del PSC a Barcelona, Jaume Collboni, manté "contactes informals" amb els partits Podem i Guanyem Barcelona per intercanviar informació i tenir una relació fluïda. "Tot el que faci referència a aquests nous grups polítics ho segueixo amb molta atenció perquè efectivament poden ser definitoris en el futur govern de la ciutat", ha explicat Collboni.
De fet, el candidat del PSC ha assegurat que fa temps que manté "contactes informals amb tots aquests grups perquè és important tenir-hi una relació fluïda i intercanviar informació", ja que és "previsible que la ciutat de Barcelona, com altres ciutats, necessitin coalicions per governar".
Collboni manté «contactes informals» amb Podem i Guanyem
Política
L'alcaldable del PSC a Barcelona considera que les noves formacions poden ser "definitòries en el futur govern de la ciutat"
ARA A PORTADA
-
Societat El Govern al·lega «criteris tècnics» per no haver enviat un Es-Alert en les últimes tempestes Oriol March
-
Meteorologia La tempesta a Tarragona deixa quatre ferits lleus i diversos carrers inundats Gerard Mira
-
Política La Generalitat anima el menor agredit per portar una estelada a denunciar la policia espanyola Oriol March
-
Política Puigdemont s'indigna amb Illa pel silenci davant l'agressió policial a Elx: «Us fa indignes» Oriol March
Publicat el
02 de gener de 2015 a
les 17:13
Et pot interessar
-
Política
«La prioritat és la devolució»: la Moncloa endureix el discurs mentre prepara la reforma d’asil i estrangeria
-
Política
Ceuta és «espanyolíssima» i elogi del CNI: Margarita Robles passa a l'atac al Congrés
-
Política
Els Comuns demanen la dimissió de Manel Nadal pel «fracàs» del Govern amb Rodalies
-
Política
El Govern s'hi torna a posar: quins reptes haurà d'atendre Illa?
-
Política
Denúncia contra l'agressió a l'aficionat menor del Barça: «És un delicte d'odi per ser català»
-
Política
El dret a la llibertat
