
L’ANC prepara un altre gran esdeveniment de cara a la Diada Nacional, el proper Onze de Setembre. Es tracta d’ una gran V humana que es dibuixarà omplint la Diagonal i la Gran Via de les Corts Catalanes de Barcelona, confluint a la plaça de les Glòries Catalanes. La V de via simbolitzarà la V de voluntat, de votar i de victòria.
Per anar escalfant l’ambient, les seccions de l’ANC estan organitzant als seus territoris assajos de la gran V humana, com és el cas de l'ANC del Berguedà. A les 10.30 hores d'aquest diumenge, durant la Diada del Pi de les Tres Branques, l'assemblea berguedana realitzarà, amb la participació de 1.400 persones, la primera V gegant amb vèrtex i punt de confluència amb l'arbre centenari símbol dels Països Catalans. Aquesta gran V tindrà 50 metres de llargada i 7 d'amplada.
Nació Digital farà un recull de totes les fotos, en format “selfie”, que els lectors enviïn, ja sigui de les V humanes prèvies, com la del Berguedà, o de la de l’Onze de Setembre a Barcelona. Les imatges es publicaran en un espectacular mosaic digital.
Les fotos dels vostres “selfies” ja es poden enviar al número de telèfon 648030795, via Whatsapp. Cal afegir el vostre nom i la població on s'ha fet la fotografia.