Compromís ha registrat aquest dijous davant la fiscalia Anticorrupció una sol·licitud perquè il·legalitzi el PP. La formació considera que els populars han incomplert la Llei de partits polítics i que són una associació il·lícita, en entendre que els casos de corrupció que l'afecten no són aïllats, sinó que responen a una forma d'actuar organitzada.
A més, Compromís demana a la Fiscalia que prengui les mesures cautelars que consideri oportunes per evitar que mentrestant el PP “continuï delinquint”. Els senadors de Compromís Dolors Pérez i Carles Maulet han estat els encarregats de presentar l'escrit a Anticorrupció.
En la seva denúncia Compromís inclou una extensa relació de casos de corrupció que afecten el PP a Madrid, Galícia, Illes Balears, Illes Canàries, Castella i Lleó, Castella-la Manxa, Múrcia, Andalusia, Melilla i El País Valencià.
Compromís demana a Anticorrupció que il·legalitzi el PP
Política
La formació considera que els populars han incomplert la Llei de partits polítics i que són una associació il·lícita
ARA A PORTADA
Publicat el
04 de febrer de 2016 a
les 18:20
Et pot interessar
-
Política
La petjada catalana en les activitats de la CIA durant la Guerra Freda
-
Política
La tupinada del PP i la crediblitat de Feijóo
-
Política
La directora de l'Agència Tributària deixarà el seu càrrec i el PP ho vincula al cas Zapatero
-
Política
El jutge ordena la detenció de l'agitador Vito Quiles
-
Política
La policia espanyola afirma que la coordinació amb Salut per les vacunes de la covid va ser «fluïda»
-
Política
La coordinadora de Sumar dimiteix de tots els seus càrrecs al partit
