Conclave per la consulta i crisi

Mas reuneix Govern i alts càrrecs per traçar l'estratègia política pel curs polític que s'obre aquest setembre

Publicat el 02 de setembre de 2013 a les 18:31
Els assistents a la reunió, just abans d'entrar al Palau de la Generalitat Foto: Q.S./N.D.

"El país té reptes, la consulta i sortir de la crisi i entra dins la normalitat que el President ens convoqui per definir-los". Així s'expressava a Nació Digital un dels 250 alts càrrecs que participen juntament amb el Govern al conclave convocat pel President de la Generalitat, Artur Mas, aquesta tarda a Palau.

Mas vol que aquesta trobada serveixi tant per esperonar el comandament i l'oficialia de l'estructura governamental com per marcar en vermell les dues grans línies de treball: l'agenda econòmica i la nacional.

La trobada s'allargarà fins passades les nou del vespre. Consellers i alts càrrecs han subratllat la "naturalitat" d'aquesta trobada en un curs polític "complicat" com el que s'enceta. "La Generalitat és com una gran corporació on el president ha d'enraonar amb els seus directius", ha comparat Felip Puig.