La secretària general del PP i presidenta de Castella-la Manxa, María Dolores de Cospedal, ha sol·licitat aquest dissabte al president de la Generalitat, Artur Mas, que deixi de "crear problemes" als ciutadans amb el procés de participació que planeja per al 9 de novembre.
Durant la seva intervenció a la XXII Intermunicipal del PP que se celebra aquest dissabte a Múrcia, Cospedal ha recalcat que la llei "és una garantia per a tots" perquè "protegeix a tots".
"Cal recordar una cosa més important, que no importa com d'alt estigui una persona, sempre la llei estarà per sobre d'aquesta persona, es cregui qui es cregui i es cregui tan alt com es cregui que està", ha advertit.
Segons la secretària general del PP, el fet que la llei estigui "per sobre de tots és la garantia" de la llibertat, de la justícia i de la democràcia, cosa que segons la seva opinió "cal recordar absolutament cada dia".
Dit això, ha assegurat que Espanya és una "gran nació" i ha afegit que el PP vol que "tots" caminin "junts", i, segons la seva opinió, "en moments de major dificultat és com més junts cal estar".
"Ens sentim molt orgullosos del nostre país i de la importància de ser espanyols. Ho diem amb tot l'orgull i els primers que hem de parlar bé d'Espanya som nosaltres, els espanyols", ha proclamat.
Cospedal demana a Mas que deixi de «crear problemes» als ciutadans
La secretària general del PP ha recalcat que la llei "és una garantia per a tots" perquè "protegeix a tots"
ARA A PORTADA
Publicat el
25 d’octubre de 2014 a
les 13:56
Et pot interessar
-
Política
«L'esquerra potser no s'ha preocupat prou del que li passava a la gran majoria de la gent»
-
Política
S'està desinflant l'extrema dreta populista?
-
Política
Els Comuns fan una crida a la «mobilització» per l'habitatge i garanteixen lluitar per recuperar la pròrroga de lloguers
-
Política
Junqueras reivindica l'habitatge, els salaris justos i el bon funcioncionament dels tranports públics
-
Política
L'expresident Puigdemont critica que el Govern «no vol» corregir la pèrdua de poder adquisitiu de la classe treballadora
-
Política
CCOO i UGT clamen contra «el feixisme» i exigeixen la fi del «tacticisme» en habitatge pel Primer de Maig
