El número dos de C's a les eleccions del 27S, Carlos Carrizosa, ha criticat aquest diumenge que els independentistes "donen l'esquena" als problemes dels catalans mentre es dediquen a enfrontar els ciutadans.
En relació amb les declaracions sobre els Països Catalans que ha fet el conseller de Justícia de la Generalitat, Germà Gordó, Carrizosa ha assegurat que els independentistes "ni saben ni volen" governar Catalunya, i ha dit que l'únic que saben fer és separar els ciutadans en bàndols i crear incertesa i inestabilitat política.
Ha destacat la importància que el PP i PSC no donin suport a les opcions "rupturistes" en un futur, i ha asseverat que la política d'aliances practicada pels dos grans partits nacionals ha causat la situació actual.
C's acusa els independentistes de «donar l'esquena» als problemes dels catalans
Política
El número dos del partit diu que l'únic que saben fer és separar en bàndols
ARA A PORTADA
Publicat el
23 d’agost de 2015 a
les 16:10
Et pot interessar
-
Política
El CNI admet que va espiar David Fernández i Carles Riera amb Pegasus
-
Política
El veredicte definitiu de l'amnistia: Europa asfaltarà el retorn de Puigdemont?
-
Política
Repicar i anar a la processó
-
Política El govern francès i Sánchez critiquen el comentari de Rajoy sobre la selecció francesa de futbol
-
Política
Què ha de decidir exactament el TJUE sobre l'amnistia?
-
Política
Trump i el capitalisme dels tramposos
