El secretari general i portaveu de Ciutadans (C's), Matías Alonso, ha criticat que "Mariano Rajoy hagi visitat Catalunya com a president del PP, per assistir a un acte de partit, i no com a president d'Espanya".
El portaveu de Ciutadans ha afegit que si Rajoy vol dialogar a Catalunya el que necessita és trobar els "interlocutors vàlids", en referència a C's, i no dialogar amb qui manté una "conducta deslleial", en referència al president Mas.
Alonso ha assegurat que el que ara necessita Catalunya "no és un pacte ni un tripijocs entre Rajoy i Mas" sinó un govern de la Generalitat que governi "per a tots els catalans amb les mans netes".
C's diu a Rajoy que ells són els «interlocutors vàlids» de Catalunya
Política
Alonso reclama al president espanyol que no negociï amb els deslleials
ARA A PORTADA
Publicat el
29 de novembre de 2014 a
les 15:19
Et pot interessar
-
Política
L'arma carregada
-
Política El jutge ofereix a l'Advocacia de l'Estat personar-se contra Zapatero
-
Política
Homenatge a Pujol, Madrid es crema
-
Política
Neix Impuls Nacional, un moviment de joves per «refundar» l'esquerra independentista
-
Política
ERC, els Comuns i la CUP fan pinya en defensa de Cuba
-
Política Calama ordena investigar les filtracions sobre Zapatero i identificar-ne els responsables
