"Esperem que sigui l'última vegada que haguem de parlar per boca d'ells". Així ho han manifestat aquest dijous la parella de Jordi Sànchez, Susanna Barreda, i la de Jordi Cuixart, Txell Bonet, al recollir el Premi Ateneu Barcelonès per a Sànchez i Cuixart per la defensa dels drets humans i la dignitat.
Ells han estat guardonats a la primera edició dels Premis Ateneu Barcelonès, coincidint amb la celebració del Dia de l'Ateneu, junt a l'actriu Montserrat Carulla, pel servei a la Cultura; a Javier Tejada Palacios, per la recerca científica; al fiscal i magistrat emèrit del Tribunal Suprem José Antonio Martín Pallín, pel servei al dret i la justícia, i el professor de filosofia i de filosofia de la literatura universal a la Universitat Iberoamericana de Mèxic Bernat Castany, per la trajectòria de servei a l'Ateneu.
En aquest context, Martín Pallín també s'ha referit a la situació dels empresonats i ha alertat: "L'acatament, la submissió i la humiliació ens fa retrocedir a temps inquisitorials".
Cuixart i Sànchez, Premi Ateneu Barcelonès per la defensa dels drets humans i la dignitat
Política
"Esperem que sigui l'última vegada que haguem de parlar per boca d'ells", ha reclamat Txell Bonet
ARA A PORTADA
-
Política La Diada del 2026, en marxa: càrregues al Fossar per l'acte d'Aliança Natàlia Pinyol | Neus Climent
-
Política El Suprem aplana el camí per amnistiar Puigdemont si el TC avala el recurs de Turull Bernat Surroca Albet
-
Política El Poder Judicial es regira contra Sánchez per les acusacions de «lawfare»: «És d'una extraordinària gravetat» Bernat Surroca Albet
-
Publicat el
30 de novembre de 2017 a
les 21:15
Et pot interessar
-
Política
L'última espernegada
-
Política
ERC proposa suprimir l'Audiència Nacional i sancionar els policies que retirin estelades
-
Política
Albiol vol expropiar un monestir per fer-hi un centre temàtic del «descobriment» d'Amèrica
-
Política
L'Estat reconeix Gustau Muñoz com a víctima de la Transició
-
Política
Enriquir la conversa pública
-
Política
Els comuns reivindiquen una Diada que representi la pluralitat d'orígens
