El ministre d’Economia en funcions, Luís de Guindos, haurà de comparèixer finalment davant del ple del Congrés dels Diputats per donar explicacions sobre el nomenament i renúncia de l’exministre d’Indústria José Manuel Soria al Banc Mundial. Així ho ha anunciat aquest dijous a la tarda la secretària primera del Congrés i diputada popular Alicia Sánchez Camacho.
En concret ha explicat que la setmana vinent es convocarà el ple per complir amb el que s’ha aprovat a la junta de portaveus, en funció de la disponibilitat del govern i de l’agenda del mateix De Guindos. Hores enrere el PP havia anunciat que el ministre no havia de comparèixer davant del ple sinó només en Comissió.
El PP s’havia quedat sol en la votació perquè De Guindos comparegués en un ple extraordinari, que ha tingut lloc aquest dijous al matí. La resta de grups havien aprovat una petició del PSOE i Podem a la junta de portaveus reclamant la compareixença. Finalment, però, la presidenta del Congrés, la popular Ana Pastor, ha decidit convocar De Guindos davant del ple extraordinari que es convocarà la setmana vinent.
De Guindos compareixerà finalment davant del ple per explicar el cas Soria
El PP sostenia que només havia de fer-ho en Comissió però finalment ha rectificat
ARA A PORTADA
Publicat el 08 de setembre de 2016 a les 19:18
Et pot interessar
-
Política Albiol: «Molts llatinoamericans tenen costum de fer festes a la platja, però no és acceptable»
-
Política Mas es querella contra Fernández Díaz, Cospedal i l'empresa israeliana NSO per l'operació Catalunya i l'espionatge amb Pegasus
-
Política El Govern anuncia un primer paquet d'ajudes per combatre els aranzels de Trump
-
Política El Consorci per a la Normalització Lingüística defensa que hi ha «més interès que mai» en aprendre català
-
Política La propera conferència de presidents autonòmics serà a Barcelona el 6 de juny
-
Política Sánchez acusa el PP d'utilitzar un «delicte» com la filtració dels WhatsApp per intentar tombar-lo