El ministre d’Economia en funcions, Luís de Guindos, haurà de comparèixer finalment davant del ple del Congrés dels Diputats per donar explicacions sobre el nomenament i renúncia de l’exministre d’Indústria José Manuel Soria al Banc Mundial. Així ho ha anunciat aquest dijous a la tarda la secretària primera del Congrés i diputada popular Alicia Sánchez Camacho.
En concret ha explicat que la setmana vinent es convocarà el ple per complir amb el que s’ha aprovat a la junta de portaveus, en funció de la disponibilitat del govern i de l’agenda del mateix De Guindos. Hores enrere el PP havia anunciat que el ministre no havia de comparèixer davant del ple sinó només en Comissió.
El PP s’havia quedat sol en la votació perquè De Guindos comparegués en un ple extraordinari, que ha tingut lloc aquest dijous al matí. La resta de grups havien aprovat una petició del PSOE i Podem a la junta de portaveus reclamant la compareixença. Finalment, però, la presidenta del Congrés, la popular Ana Pastor, ha decidit convocar De Guindos davant del ple extraordinari que es convocarà la setmana vinent.
De Guindos compareixerà finalment davant del ple per explicar el cas Soria
Política
El PP sostenia que només havia de fer-ho en Comissió però finalment ha rectificat
ARA A PORTADA
-
Política Habitatge al centre i crisi en educació: així arriba Illa al gran debat del Parlament Bernat Surroca Albet
-
-
-
Política Sánchez treballa «contrarellotge» per alinear el bloc de la investidura per l'habitatge Natàlia Pinyol | Pau Espí Solé
-
Política Junqueras posa condicions a Sánchez per aprovar el decret d'habitatge: més topalls i pròrroga de dos anys als contractes Pau Espí Solé
Publicat el
08 de setembre de 2016 a
les 19:18
Et pot interessar
-
Política
Dimiteix el delegat del govern espanyol a Ceuta
-
Política
Setge al robatori de coure: l'últim servei de Sánchez?
-
Política Yolanda Díaz demana que el decret d’habitatge «fiqui mà» als fons voltor
-
Política El PNB demana al govern espanyol no anar a «màxims» amb el decret d’habitatge
-
Política
El Govern fa cas al Parlament? Una mica i quan li interessa
-
Política
«Rehabilitar un barri és inhabilitar la gent que hi viu, el Raval n'és un exemple»
